Gestolen Leeuwarden: Kawasaki GPZ500s matzwart MN-50-KX

Rokinrob

Rookie
Lid geworden
29 okt 2012
Waarderingsscore
0
Vandaag op klaarlichte dag van de parkeerplaats achter mijn huis gestolen. Kettingslot en 100x met ducktape geplakte beschermhoes zijn ook weg.

Kawasaki GPZ500s
matzwart (was tot deze zomer camouflagekleur, op de foto is het voorspatbord nog in die kleur; is inmiddels ook matzwart)
MN-50-KX
framenr. EX500A062241 (rechts tegen balhoofd)
full

Thanx! Ik had je liever ontmoet onder andere omstandigheden...

Waar is ie gestolen ?

Ben hem nu al voor je op Gestolenmotoren.nl aan het zetten...

Leeuwarden, wijk Achter de Hoven.
Heb zelf ook net naar gestolenmotoren.nl gemaild.

Dank!

Hij staat er op :)

Suc6 met de afhandeling! ( al aangifte gedaan ? ( volgens RDW nog niet namelijk )

Gr

Jochie
Team www.gestolenmotoren.nl

Klopt. Heb de politie gebeld, ze bellen terug voor een afspraak om aangifte te doen.
Gegevens zijn wel genoteerd.

Groeten,
Rob

'Gestolen: Kawasaki GPZ500s matzwart (Leeuwarden)' > 'Gestolen Leeuwarden: Kawasaki GPZ500s matzwart MN-50-KX'

Hey, kut hoor. Ik dacht dat de wijk aardig opgefrist was de laatste 10 jaar. Ik woon zelf in de Vegelinstraat waar mijn BMW ook altijd voor de deur staat. Er is bij 5 jaar geleden ook een aanhanger gestolen op klaarlichte dag. Ik hou ogen en oren open.

Zag die van jou inderdaad nog staan dit weekend, borisz. Hij staat er nu ook nog hoop ik?
Ik dacht wel meteen vanmiddag 'ze zullen toch niet gewoon de buurt afgezocht hebben?' Want er staan er wel meer...

Heb nu in de huizenblokken rondom het parkeerpleintje een brief verspreid met de vraag of iemand iets bijzonders gezien heeft.

Ja, staat er nog. Ze hebben er een hele kluifaan om mee te nemen. Weegt bijna 300kilo en de accu, startmotor en dynamo zijn gedemonteerd. Btw woon jij aan het parkeerplein bij vegelinstraat/dwarsstraten?

Ja, de motor is gejat vanaf het parkeerpleintje tussen de 3e en de 5e.

Mooi kut -O-

Al beetje in de buurt gekeken? Gewoon in andere wijken rondjes rijden.

Soms worden ze namelijk gewoon ergens neer gezet, zodat ze hem later op kunnen halen.

Misschien heb je het allang gedaan maar je weet het maar nooit..

Hou me ogen open in Groningen in ieder geval!

Laatst bewerkt:
Das knap klote, mn Alpje staat hier ook altijd voor de deur. Ook ik houd mn ogen open.
Inmiddels ook linkje gedeeld op facebook.

Laatst bewerkt:
Nee he, nu ook al hier in Leeuwarden. -O-

Maar lijkt mij niet een motor die gejat is voor de verkoop, al in de wijk gekeken of die ergens staat? Hoewel het met kettingslot etc wel veel werk is om te gaan joyriden oid..
Ik hou mijn ogen iig open!

Lijkt mij ook niet voor de verkoop. Misschien verkoop in losse onderdelen?
Als iemand gaat joyriden lijkt het me ook niet dat ze keurig de beschermhoes ook nog meenemen...
En het was echt wel een zwaar kettingslot dat er doorheen zat.
Ik fiets en loop altijd sowieso heel wat af door de wijk, maar nog niets gezien.

Thanx voor het mee-opletten allemaal!

Al in de merodestraat gekeken? Daar worden wel vaker gestolen voertuigen geparkeerd.

Omgeving afgezocht, ook Merodestraat. Niets, helaas.
Inmiddels maar weer zelf met politie gebeld, ze zouden contact opnemen, maar dat was tot nu toe niet gebeurd (meldkamer had me wel al 1x teruggebeld ivm signalering instellen voor de motor). Nu afspraak voor aangifte doen kunnen maken op donderdag a.s. Als ik deze donderdag niet zou kunnen, zou het volgende week dinsdag worden. Vind ik op zich wel bijzonder...

Ik had gister ook al even de Merodestraat gescand (werk bij Koopmans) en ook niks gezien. Tja politie werkt klaarblijkelijk niet zoals wij wel eens denken.
Ik vond tegenover mijn huis 6 jaar geleden een gejatte nieuwe damesfiets, type duur ding. Politie gebeld, kwamen netjes langs maar namen de fiets niet mee omdat er geen aangifte gedaan was. De eigenaar had hem daar ook gewoon kunnen neerzetten volgens de agenten (yeah right fiets van 1000 euri en een gekraakt slot). Toen ik aanstalten maakte om de fiets maar binnen te zetten -zodat de eigenaar die bij mij weer af kon halen- werd mij verteld dat ik eigenlijk de fiets moest laten staan omdat ik op deze manier me schuldig maakte aan diefstal/verduistering.
Ik heb de heren gegroet, gezegd dat hun pet waarschijnlijk te strak zit en de fiets binnen gezet.
Later op de dag werd de fiets toch nog door een agent gehaald omdat er aangifte gedaan was.

Ziehier de wonderlijke wereld die politie heet.

hij heeft al de gegevens aan de politie gestuurd. Dan staat de fiets als het goed is al gesignaleerd. De motor staat het dan al in de database van de politie. Aangifte zullen ze geen haast mee hebben omdat ze toch nooit moeite doen om een motor terug te vinden

@wijx Dat is nog maar de vraag. Toen ik dus gisteren in totaal voor de 3e keer contact met de politie had, moest ik weer alles doorgeven wat ik de eerste keer ook al had doorgegeven...
Het was dus niet zo dat ze even bij de meldingen van de dag ervoor op mijn naam ofzo konden klikken en dan zagen wat er al was doorgegeven...

Op de website van de RDW staat nog steeds 'nee' bij 'geregistreerd als gestolen'. Mijn verzekeraar vertelde me dat ik de politie bij het aangifte doen nog even nadrukkelijk moest vragen de motor in het VOR (register gestolen voertuigen) te registreren.

Das klote man! Heb de mijne gelukkig binnenstaan maar dat dit in LWD nu ook al gebeurt... Zal mijn ogen open houden!

Laatst bewerkt:
Sterkte en succes Rob! -O-
Wat ik vreemd vind dat het hier om een niet al te nieuwe/dure motor gaat. Ik vermoed dat het hier om een joyride ging.

Terug
Bovenaan Onderaan