KawaTobi120
Rookie
- 21 sep 2021
- 4
- 2
Remschijf- en kettingslot inderdaad om voorwiel maar verder nergens aan vast. Wel helemaal tegen de muur aan de achterzijde van de parkeerplek en tussen twee busjes en motorhoes er overheen. Dit alles in een overdekte garage, alleen toegankelijk voor bewoners van het pand middels een inrijdkaart. Mocht helaas niet baten...dat is flink balen!
de tokkies zijn dus ook al terug van nooitweggeweest.
hopelijk komt hij nog boven water, of duiken onderdelen op op marktplaats enzo.
stond hij geparkeerd zoals op de vierde foto? (dus
misschien zijn er camerabeelden??
groet,
Dr1v3r 7
Gelukkig wel, maar nog steeds heel zonde!Ellende!
Verzekerd?
Dat zegt helemaal niks tegenwoordig helaas. Bij een oud collega van mij werden ook met regelmaat scooters uit de parkeergarage van het appartementencomplex gejat. Van hen waren er ook al 2 meegenomen, terwijl die altijd met de ketting aan een stalen pjjp vast stonden.Remschijf- en kettingslot inderdaad om voorwiel maar verder nergens aan vast. Wel helemaal tegen de muur aan de achterzijde van de parkeerplek en tussen twee busjes en motorhoes er overheen. Dit alles in een overdekte garage, alleen toegankelijk voor bewoners van het pand middels een inrijdkaart. Mocht helaas niet baten...
Camerabeelden worden inderdaad opgevraagd
"Bijzonder om je op een motor-forum aan te melden zodra je geen motor meer hebtBijzonder om je op een motor-forum aan te melden zodra je geen motor meer hebt
Welkom --> balen.
Als motor zo stond als op de foto (in parkeergarage met kettingslot en remschijfslot) dan zou ik camerabeelden zoeken van bestelbusjes waar ze hem in tillen.
Ook daar heb je weinig aan.Bijzonder om je op een motor-forum aan te melden zodra je geen motor meer hebt
Welkom --> balen.
Als motor zo stond als op de foto (in parkeergarage met kettingslot en remschijfslot) dan zou ik camerabeelden zoeken van bestelbusjes waar ze hem in tillen.
Dit dus, als ze hem terugvinden kan je nog gaan bewijzen welke schade er wel of niet al op zat.En ook al vinden ze hem terug, hoeveel schade denk je te hebben