Dat is balen voor je.........ooit heb ik mijn brommer(MT`tje) dubbel verhoogd, en dat stond voor : 1x in het inwendige en 1x aan de bovenkant.......ben even aan het hardopschrijf denken.
Zeer waarschijnlijk is er ergens op `het net`een manier te vinden om op een simpele manier je voorvork inwendig te verhogen, ga daar anders eerst eens naar zoeken?
Mooi hoor, vanwaar de naam `klapkat`eigenlijk?
De wielen/velgen vind ik eigenlijk heel mooi staan, beetje chique, zoals de hele motor!
kan me voorstellen dat je trots bent op zo`n aparte verschijning.
In de teller hoort een hele dunne glasplaat. Die was bij mij gebroken dus heb ik geprobeerd er zelf een te maken. Dat ging heel aardig tot ik het gaatje maakte voor de terugsteller van de dagteller.
Scherven...
Schurft in...
Nieuw plaatje gemaakt van perspex, zit er nu twee jaar in en ik zit nog steeds te prakkezeren of ik het nog eens met glas zal proberen of het zo maar laten...
Nou is de mijne natuurlijk een es, dus het zou zomaar kunnen dat een Katana origineel kunststof heeft, maar ik denk het niet
Je bent goed bezig
Groeten,
Cor
Van de week mijn tellerkabels eens bekeken.
Bij de Katana was de kilometerteller er mee opgehouden
Had ik de telleraandrijving verkeerd gemonteerd........
Nadat ik de lipjes weer had terug gebogen deed ie het een stuk beter.
Omdat ik toch zo lekker bezig was met de tellers, ook nog maar eens gekeken of ik nog wat kon met de tellerkabel van de ES en het "F" wiel. In de gewone postitie van de telleraandrijving is de F kabel te kort.
In de gedraaide stand paste het prima:
[afbeelding]
Ik begrijp alleen niet dat ik dat 2 maanden geleden al niet heb geprobeerd.
Tellerkabel loopt nu achter de remklauw langs.
Toch wel fijn een stel werkende tellers met al die flitskasten hier.
[afbeelding]
Ach soms is het simpel. Schitterend weer vandaag om lekker binnendoor te rijden. Het wordt alleen echt tijd voor een goed passende helmZo Kees, goed bezig, een mooie oplossing voor de tellerkabel, hij is mooi weggewerkt.
Heeft natuurlijk niet direct met het gerommel in de garage te maken. Afgelopen zondag naar de Café Racerdag in Achterveld geweest. Was geweldig mooi weer. Heel veel motoren en ook veel leuke verbouwde motoren gezien. Het volgende door de sensor laten vastleggen:
https://plus.google.com/u/0/photos/114770627682783862419/albums/5898660215508843905
Hopelijk werkt de link......
Link werkt.
Zo, heb je zo ongeveer alle motoren op de foto gezet. Er zitten prachtige exemplaren tussen.
@wynand, neen geen belangstelling in een blok, heb er nog 4 staan en die moeten eerst op
Link werkt.
Zo, heb je zo ongeveer alle motoren op de foto gezet. Er zitten prachtige exemplaren tussen.
@wynand, neen geen belangstelling in een blok, heb er nog 4 staan en die moeten eerst op