Ziet er weer mooi uit. Heb je dit op je werk gedaan? Ik ben nu bezig met het kleppendeksel en voorwiel, zomers is het zo'n stuk makkelijker. Alles telkens weer naar binnen, op de verwarming om er een beetje temperatuur er in te krijgen.
Maar zo als je al zegt, we blijven zo wel van de straat
Hey! ja het is wel nog even wegwijs worden op dit forum, maar dat komt goed!
Topic ken ik, ach en zemelen, nee daar houden wij absoluut niet van hoor.Even topic vervuiling, je moet hier maar eens kijken, veel leuke Katana's het oude mannen gezemel moet je maar even voor lief nemen
Youngtimer / classic superbike topic deel II
Topic ken ik, ach en zemelen, nee daar houden wij absoluut niet van hoor.
Ach ja, 't is rot, maar ik schik me wel in mijn lot zal ik maar zeggen.
Ik heb het niet gemeld Wim, maar jouw topic lees ik vanaf het begin mee. Veel plezier met het ombouwen. Lijkt me een hele uitdaging. Enne, hoe zit het als je een ongeluk krijgt en de verzekering er zich mee gaat bemoeien? D'r zit dan geen 900 blok meer onder....*Leest mee*
Ik heb het niet gemeld Wim, maar jouw topic lees ik vanaf het begin mee. Veel plezier met het ombouwen. Lijkt me een hele uitdaging. Enne, hoe zit het als je een ongeluk krijgt en de verzekering er zich mee gaat bemoeien? D'r zit dan geen 900 blok meer onder....
Eerst doorsteken met een priem; blokkie hardhout eronder, krijg je heel nette gaatjesOmdat ik nogal eigenwijs ben en toch van de straat moest blijven mijn laars maar eens gerepareerd.
[afbeelding]
Klittenband was rot, zelfklevend klittenband van de action erop, maar is natuurlijk niet zelfklevend genoeg, blijft wel handig zitten:
[afbeelding]
Wel een oefening in geduld, 't valt niet mee en zonder gereeschap krijg je echt geen naald door dat taaie leer van de laars. Daarna was een kleine reparatie aan het leren pak van soepel leer een peulenschil
[afbeelding]
Is er iemand die hier voor tips heeft? Eerst gaten maken of zo, maar waar mee dan?
Eigenlijk maak ik 'em dan liever na, onder het motto beter goed gejat dan zelf fout bedacht. Of hebbie er soms patent op?Voor het goede moet je eigenlijk een naaldpriem (of naaipriem) hebben, maar een dunne priem of dun spijkertje doet de truc ook wel.
Je kan natuurlijk ook je eigen naaimachine maken
[afbeelding]
Eigenlijk maak ik 'em dan liever na, onder het motto beter goed gejat dan zelf fout bedacht. Of hebbie er soms patent op?
Ik zal woensdag eens op de markt kijken of ze daar hebben wat er hier beschreven is. Eigenlijk wel logisch..........zoals de meeste dingen achteraf
Enne ik moet nog testrijden met de laarzen met modifikatie. Alleen is het weer nu even "iets" minder geschikt.
Omdat ik verer niks te melden heb dan het schoonmaken van een erg vies blokeen paar wat betere foto's van m'n frame:
[afbeelding]
[afbeelding]
De katana heeft geen typeplaatje maar een soortvan sticker. Deze was al voor de helft weg dus komt er niet meer op helaas. Wel netjes het frame nummer opgepoetst, blank geschuurd en in de blanke lak.Dit soort foto's mag je natuurlijk altijd posten, grappig om te zien dat er toch wel detail verschillen in de frames (ES/Katana) zitten, spuitwerk ziet er wel echt goed uit
even dat klinknageltje eraf halen en het typeplaatje er weer mooi opzetten