gele vestjes..

ik snap heel die gele hesjes niet, zijn ze kwaad op t systeem ,gaan ze gewone mensen lopen zieken of de boel lopen vernielen , geen enkele sympathie voor dat volk
:^
Ik vind het sneu voor de familie van de overleden vent maar voor de vent zelf voel ik helemaal niets... Met je domme harses in een groepje (of zit ik fout) voor een vrachtwagen gaan staan en dan ook nog agressief, want zo zou het op mij ook overkomen, op het raam tikken.
Het eerste nieuws had het erover dat hij doorgereden was maar als hij daarvoor gestraft wordt is er iets niet helemaal goed in het rechtsysteem. Die man was waarschijnlijk op brute wijze om het leven gebracht door die groep randdebielen.

Een tijd terug heeft iemand de Franse hesjes soep gevoerd met laxeermiddel, dat vond ik dan wel weer prachtig _O-_O-
 
De regering regeert niet eens en is er al helemaal niet voor de burger het zijn ordinaire zakkenvullers die zich laten adviseren door hele dure bureaus.
Hey, d'r is niks mis met adviesbureaus hoor! :+
Als je werkt heb je toch helemaal geen tijd voor deze onzin?
Ik inderdaad niet nee. O-)
8<
Een tijd terug heeft iemand de Franse hesjes soep gevoerd met laxeermiddel, dat vond ik dan wel weer prachtig _O-_O-
Haha, ik zie het helemaal voor me! "Wil je een lekker bakkie soep, mwuhaha?"
 
Typisch gevalletje natuurlijke selectie wat mij betreft hoor als je midden op de snelweg een vrachtwagen van een paar ton gaat bedreigen.
Het idee ben ik het 100% mee eens, oppleuren met een overheid die er alleen maar is om geld binnen te harken.
Maar als je opkomt voor het volk, door dat zelfde volk te bedreigen, beroven en de vernieling in te helpen, iets wat je juist wil tegengaan, dan wordt het tijd je af te vragen of je met zulke intelligentie nog wel moet bijdragen aan de genenpoel...
 
Ik zou maar geen geel vestje dragen op de motor . Volgens mij is dat niet meer zo veilig als je zou denken .
 
Volgens mij begonnen de gele hesjes als protest tegen de accijnsverhoging in Frankrijk. Nu zag ik op tv een Belgisch meisje die ging ook in een geel hesje de straat op om de Belgische economie te ontwrichten.
In mijn ogen zijn het nu gewoon relschoppers geworden.
Ik ben zelf ook chauffeur en ik kan me voorstellen dat iemand doodsbang is als debielen met pijpen op je auto gaan slaan, dan stap je niet uit voor een gesprekje. Dan wil je gewoon weg en zsm ook.
Ik heb dan ook nul medelijden met het "zielige" dode gele hesje.
 
Iemand met zn volle verstand gaat niet op een snelweg staan, zeker niet voor een vrachtwagen. Natuurlijke selectie, geen enkel medelijden mee. Ja met de chauffeur wel.
Ik wil wel achter het stuur...
 
heb een collega gesproken van de chauffeur in kwestie de demonstrant(geel hesje) is op de trekker geklommen terwijl andere op de trekker bezig waren wou ie de luchtslangen afkoppelen maar door een maneuver is ie eraf gevallen en zo onder de truck gevallen ,en vindt waarom tegen het weekend als wij naar huis willen ,ik ben dan zo :iedereen of te wel niemand erdoor
 
Vind het niet zo lastig, zodra ze je ramen eruit ( proberen ) te gooien = alles noodweer, laat de rechter het later maar beoordelen.
Ik neem het risico niet.
Beter levend in de bak dan kapot geslagen.

Jaren terug "klem" gezeten in Kalo bij protesten van de havenwerkers. ( over lamlendig kut volk gesproken ... )
Wilde dat ik stopte,
2 uur in de nacht, alleen, en een horde volk rond een paar brandende tonnen/autobanden..
Vond dat niet het beste plan van de dag .

Maar, zij vonden het een goed plan hier kracht bij te zetten door bierflesjes naar de auto te gooien.
( geven lelijke putten trouwens )
Kon de jupiler labels van de cabine peuteren.

Kick-down, luchthoorns open , groot licht op .. en jep, ze sprongen. Gevalletje, erop of springen.

De zwaantjes gebeld , "tja meneer, er is actie.... ik kon een afspraak maken in Antwerpen voor aangifte voor de schade afhandeling.. "

- nooit meer wat van gehoord -


Deze hadden oranje hesjes.. lood om oud ijzer.



Actie.. prima..
maar wees dan een vent en ga met een paar hooivorken die gasten in Brussel / Den Haag te lijf..
Laat de eikel die hetzelfde gezeik heeft lekker met rust.
 
En vorige. Week nog pamfletje gehad van fransoos in lauterbourg aan grens ging allervriendelijkst zelfs grapje gemaakt met ze
Maar belgen zijn sowieso sneller agressief op de weg als framboos helaas en doorgedraaid op een paar na
bij inhalen 18wheeler fransoos knippert ik kom eraan maar stopt toch als ik doorzet
Belg komt eraan knippert ik zet door en rijd zich gigantisch klem tussen vangrails en trailer
Zo gek zijn ze daar|(
Eigenlijk zelfde als hollanders_O-_O-
Vreemd, geven die knippers speciale rechten of zo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan