Geen MFMM, wel Wie rijdt-MM

Neem je weer van die mooie foto's?
Ik ga mijn best doen ;)

Even bijlezen, slot is vrij logisch en heeft niets met censuur te maken en er is een PM gestuurd bo0tjeee om een communicatie op gang te brengen, daar word niet op gereageerd.
We praten blijkbaar langs elkaar heen, ik probeer het nogmaals:
Stel dat er geen slotje was geweest dan hadden ik en anderen hier op MF hierover kunnen posten. Ook de foto's enzo.
Dankzij jouw slotje kan dat niet meer. Dus zijn ik en anderen gedwongen om ons aan te melden bij 'Wie rijdt?' en daar te gaan posten.
Of jij het nou leuk vind of niet, er gaan mensen naar deze motor-mega-meet. En er gaan mensen verhalen en foto's posten. Echter dankzij jouw slotje niet meer hier op MF.

Ik ben ook blij met meningen, ook als ze verder gaan als deze meet.
Ik niet, voor mij is dit een zinloos zeurtopic voor toetsenbordridders.
Ik wil gewoon van dat slotje af zodat ik niet naar dat enge FB moet :+
 
Laatst bewerkt:
Hebben helaas jaren geprobeerd om samen met motorforum iets te ondernemen, maar veel meer dan een ban leverde dat niet op. Op WieRijdt is iedereen welkom niet alleen de verlengde Hayabusa rijders of roof boxertjes zoals ze hier genoemd wordem oh ja en vergeet de buitenlanders niet. De afgelopen jaren hebben wij altijd de MFMM gepromoot en denk dat helft van de bezoekers de afgelopen edities kwamen via wie rijdt en daarbij ook bikers die nooit een forum gezien hadden. Lijkt mij een win win situatie oude garde nieuwe mensen een groot bereik. Meer zielen meer vreugde! MFMM is verboden door de gemeente omdat ze het toevallig een hamburgertje eten niet meer tolereerden zonder vergunning. Meer dan 100 mensen op 1 plek is helaas een vergunning. Daar hebben wij als wie rijdt nu moeite voor gedaan sorry helaas. Keek er altijd naar uit en mijn 1e grote meeting was ook de MFMM die wilde ik niet laten verdwijnen met ons team. Gegroet Manga Huisman oprichter wie rijdt! Heb hier een ban dus dan maar met dit account.
_O-

Zie je nou echt niet in dat al dat hersendode volk de MFMM juist omzeep heeft geholpen?
De gemeente was er juist klaar mee door al die mongolen die bij jullie zitten.

Maargoed, al schrijven 10000000 mensen dat. Mensen zoals jij zullen toch nooit inzien dat je heel misschien zelf fout zit en zelf dingen verneukt met zulk gedrag... Het ligt altijd aan de grote boze buitenwereld en in dit geval aan MF zelf. -O-
 
Is dat niet een vast gegeven :?

Ook al zou het gemiddelde IQ op 140 liggen, dan nog is de helft dommer als gemiddeld :+
Dat is inderdaad niet een vast gegeven. Bij een gemiddeld IQ van bijvoorbeeld 125 kan het best zijn dat er ééntje bij zit van 100 en vijf van 130.
 
Laatst bewerkt:
_O-

Zie je nou echt niet in dat al dat hersendode volk de MFMM juist omzeep heeft geholpen?
De gemeente was er juist klaar mee door al die mongolen die bij jullie zitten.

Maargoed, al schrijven 10000000 mensen dat. Mensen zoals jij zullen toch nooit inzien dat je heel misschien zelf fout zit en zelf dingen verneukt met zulk gedrag... Het ligt altijd aan de grote boze buitenwereld en in dit geval aan MF zelf. -O-

Diegene het tuig dat onze MF meetings kwamen verneuken dat waren idd GEEN MF -ers.

Groepje verlengde achterbruggen met hun gevolg.
 
Laatst bewerkt:
Is dat niet een vast gegeven :?

Nee is het niet. Bij benadering volgt IQ een normale verdeling maar ik heb ooit ergens gelezen dat deze in werkelijkheid (voor zover je IQ accuraat genoeg kan meten) iets scheef is en dat dus net iets meer dan de helft van de mensen dommer is dan het gemiddelde })
 
Ik ga mijn best doen ;)We praten blijkbaar langs elkaar heen, ik probeer het nogmaals:
Stel dat er geen slotje was geweest dan hadden ik en anderen hier op MF hierover kunnen posten. Ook de foto's enzo.
Dankzij jouw slotje kan dat niet meer. Dus zijn ik en anderen gedwongen om ons aan te melden bij 'Wie rijdt?' en daar te gaan posten.
Of jij het nou leuk vind of niet, er gaan mensen naar deze motor-mega-meet. En er gaan mensen verhalen en foto's posten. Echter dankzij jouw slotje niet meer hier op MF.Ik niet, voor mij is dit een zinloos zeurtopic voor toetsenbordridders.
Ik wil gewoon van dat slotje af zodat ik niet naar dat enge FB moet :+

En dát is nou ook precies de bedoeling van dat slotje! Want als wierijdt mag, mogen alle anderen ook. Met als gevolg dat het hier óók een soort Facebook gaat worden...

Ik snap ‘m wel, dat slotje...
 
Is het dan nog wel een MegaMeet zoals wij die kennen ?

Bestond die nog dan?
Het was sowieso uit z'n jasje gegroeid.
Dan liever wat afspreken met de mensen die ik ken van 10 jaar geleden, een enkeling valt nog te spotten op de MFMM maar het is mij te druk geworden.

Zal wel de leeftijd zijn ;)
 
Wat vinden we ervan ?

Na dit topic, dat heel anders liep dan ik had verwacht is het vrij zeker dat er geen MFMM 2018 zal plaats vinden.

Is het dan nog wel een MegaMeet zoals wij die kennen ?

Hoe denken de M-Fers over de 'overname' van de MegaMeet, gaan de M-Fers net zo massaal naar de WierijdtMM, voelen M-Fers zich thuis bij Wierijdt, roep er eens iets over :)

En wie organiseert volgend jaar weer de ECHTE Megameet ? :+

Wat ik ervan vind:

Ik ben eigenlijk afgehaakt naar de MFMM's te gaan sinds dat er hier al niet meer fatsoenlijk een topic werd bijgehouden.
De laatste jaren werd er namelijk een topic geopend en vervolgens een evenement aangekondigd op facebook. Vervolgens werd er in het topic op motor-forum dan niet of nauwelijks bijgehouden wie er allemaal kwamen.

Ik vond het altijd leuk om in het topic te zien hoeveel aanmeldingen er waren (en ook dat er naderhand door iedereen foto's en filmpjes geplaatst werden.

Ik heb weleens met het idee gespeeld om een topic voor een MFMM te openen maar daar is het eigenlijk nooit van gekomen (en ik vraag me af of er dan vervolgens niet iemand anders geweest zou zijn die dan alsnog een evenement op facebook aan zou maken).
 
Laatst bewerkt:
Bestond die nog dan?
Het was sowieso uit z'n jasje gegroeid.
Dan liever wat afspreken met de mensen die ik ken van 10 jaar geleden, een enkeling valt nog te spotten op de MFMM maar het is mij te druk geworden.

Zal wel de leeftijd zijn ;)

Is zeker de leeftijd..
Op MF zit de oudere generatie. *D

Posen doe je MF met je fantastische klassieker, of door jezelf opgebouwde cafe racer.

FB is voor de poserbaarden en etnische minderheden voor wie een verlengde achterbrug als penisverlenger dient..

Niet aardig om te zeggen?
Dat kan, jammer dan.
 
Dankje. Wilde het zelf ook al benoemen :XIk snap wel dat als je publiekelijk ter verantwoording wordt geroepen je daar ook publiekelijk op reageert.

Jeetje wat bemoeit iedereen zich hier met iedereen. Serge kan vast voor zichzelf spreken. Maak je niet zo druk

Omdat iedereen zo nieuwsgierig is, ik heb hem ondertussen beantwoord (prive).
 
Is zeker de leeftijd..
Op MF zit de oudere generatie. *D

Posen doe je MF met je fantastische klassieker, of door jezelf opgebouwde cafe racer.

FB is voor de poserbaarden en etnische minderheden voor wie een verlengde achterbrug als penisverlenger dient..

Niet aardig om te zeggen?
Dat kan, jammer dan.

OMG _O- :W
 
Ik vind het jammer dat er zo moeilijk wordt gedaan over wie wat organiseert...

Het had natuurlijk super geweest als MF en WR het gezamelijk hadden georganiseerd, zodat er een echte mix was ontstaan van publiek. Maar het heeft zo niet mogen zijn, maar wel dat er volgende week zondag weer wat te doen is! :} :}

En natuurlijk kan het zo zijn dat je een bepaalde type motorrijder niet echt kan waarderen, maar we delen wel allemaal dezelfde passie; namelijk motorrijden. Dus of je nu met je 3 delig kostuum en lakschoentjes op een dure nieuwe Harley rijdt, of op een Busa met 10 meter achterbrug, of met een potje op een cafe sjeeser, of met je crossoutfit op een supermoto rijdt, of met jouw klompen en ketelpak aan op 100 jaar oude allroad rijdt, we rijden allemaal motor!!! :]

8nMZ8gO.jpg
 
De laatste jaren werd er namelijk een topic geopend en vervolgens een evenement aangekondigd op facebook. Vervolgens werd er in het topic op motor-forum dan niet of nauwelijks bijgehouden wie er allemaal kwamen.

Ik vond het altijd leuk om in het topic te zien hoeveel aanmeldingen er waren (en ook dat er naderhand door iedereen foto's en filmpjes geplaatst werden.

Mijn mening: zo'n massale meeting heb ik helemaal geen behoefte aan. Ik ben 1x bij een MFMM geweest in 2014, die dag zowel in Veenendaal als Amersfoort wezen kijken. Sfeer was toen wel OK maar het trekt allemaal veel teveel aandacht van meanblueman's collega's :N

Volgens mij is er best mogelijkheid om er wat leuks van te maken. Maar dan moet je het inderdaad niet zo doen als bij de 'mega meeting' maar moet je er een 'mini meeting' van maken.

- ja er zijn regels nodig (meest simpele: je mag alles doen wat op de openbare weg ook mag, alles daarbuiten wat aandacht trekt van autoriteiten is niet OK)
- om het MF karakter te beschermen moet je heel duidelijk maken dat de meeting niet extern gepromoot mag worden.
- eventueel plicht tot MF sticker? :9~
- jammer van het 'vrijheid blijheid' ideaal wat sommige hebben. Dat kan gewoon niet meer als MF event sinds de lijntjes buiten MF om sneller lopen dan topics hier.

Als je het zo groot mogelijk wilt maken en alles op 2 wielen wilt verwelkomen kom je uit op zoiets als het 'wie rijdt mega meeting' initiatief van bo0tjeee. Op zich een leuk initiatief om het helemaal officieel te doen met vergunningen etc, maar eigenlijk ben je dan vrijwilliger voor de politie aan het spelen (en met een beetje pech kost het jezelf geld). Ik wens 'de organisatie' veel succes met het in goede banen leiden van wheelie- burnout- en revbattle verboden. Wat gaat die 20/30% van de deelnemers doen als je ze 'officieel uitsluit van deelname'?? Ik ben echt bang dat je jezelf "between a rock and a hard place" aan het manouvreren bent.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik ervan vind:

Ik ben eigenlijk afgehaakt naar de MFMM's te gaan sinds dat er hier al niet meer fatsoenlijk een topic werd bijgehouden.
De laatste jaren werd er namelijk een topic geopend en vervolgens een evenement aangekondigd op facebook. Vervolgens werd er in het topic op motor-forum dan niet of nauwelijks bijgehouden wie er allemaal kwamen.

Ik vond het altijd leuk om in het topic te zien hoeveel aanmeldingen er waren (en ook dat er naderhand door iedereen foto's en filmpjes geplaatst werden.

Ik heb weleens met het idee gespeeld om een topic voor een MFMM te openen maar daar is het eigenlijk nooit van gekomen (en ik vraag me af of er dan vervolgens niet iemand anders geweest zou zijn die dan alsnog een evenement op facebook aan zou maken).

Het punt is niet dat de topicstarts van de MFMM niet bijgehouden werden met aanmeldingen, maar dat er steeds minder en minder aanmeldingen via het topic kwamen. In de eerste edities werd vaak de 500+ en soms ook 800+ aanmeldingen aangetikt via het topic, latere edities was het al veel als de 100 aanmeldingen gehaald werden. Via Facebook is het gewoon veel makkelijker om jezelf aan te melden en tegelijkertijd vrienden uit te nodigen. Dus je bereik daarmee is zo veel groter ook nog. Op het moment dat er maar 20 mensen zijn die zichzelf via het topic aan wilden melden was het voor mij niet relevant meer een lijstje bij te houden terwijl het bereik op Facebook 1000+ was.

Ik ben het er overigens niet mee eens dat leden van Wie Rijdt/Brag & Boost et cetera de meeting hebben "verpest" door hun gedrag. Is iedereen de vroegere edities van de MFMM vergeten voordat de politie zich ermee bemoeide? Dat was één wheelie en burnout festijn. En geweldig dat iedereen dat vond. De afgelopen jaren is het super rustig en gemoedelijk verlopen mede door de aanwezigheid van politie. Dat de meeting niet meer mocht is zeker niet één groepje mensen aan te rekenen.
 
Mijn mening: zo'n massale meeting heb ik helemaal geen behoefte aan. Ik ben 1x bij een MFMM geweest in 2014, die dag zowel in Veenendaal als Amersfoort wezen kijken. Sfeer was toen wel OK maar het trekt allemaal veel teveel aandacht van meanblueman's collega's :N

Volgens mij is er best mogelijkheid om er wat leuks van te maken. Maar dan moet je het inderdaad niet zo doen als bij de 'mega meeting' maar moet je er een 'mini meeting' van maken.

- ja er zijn regels nodig (meest simpele: je mag alles doen wat op de openbare weg ook mag, alles daarbuiten wat aandacht trekt van autoriteiten is niet OK)
- om het MF karakter te beschermen moet je heel duidelijk maken dat de meeting niet extern gepromoot mag worden.
- eventueel plicht tot MF sticker? :9~
- jammer van het 'vrijheid blijheid' ideaal wat sommige hebben. Dat kan gewoon niet meer als MF event sinds de lijntjes buiten MF om sneller lopen dan topics hier.

Als je het zo groot mogelijk wilt maken en alles op 2 wielen wilt verwelkomen kom je uit op zoiets als het 'wie rijdt mega meeting' initiatief van bo0tjeee. Op zich een leuk initiatief om het helemaal officieel te doen met vergunningen etc, maar eigenlijk ben je dan vrijwilliger voor de politie aan het spelen (en met een beetje pech kost het jezelf geld). Ik wens 'de organisatie' veel succes met het in goede banen leiden van wheelie- burnout- en revbattle verboden. Wat gaat die 20/30% van de deelnemers doen als je ze 'officieel uitsluit van deelname'?? Ik ben echt bang dat je jezelf "between a rock and a hard place" aan het manouvreren bent.

Gewoon een merk/type meeting,heb je ook nog wat om over te lullen :)
Laatst nog gedaan. :t
Geen vuiltje aan de lucht,ca 30 motoren,oom agent ook niet gezien :W
 
Het punt is niet dat de topicstarts van de MFMM niet bijgehouden werden met aanmeldingen, maar dat er steeds minder en minder aanmeldingen via het topic kwamen. In de eerste edities werd vaak de 500+ en soms ook 800+ aanmeldingen aangetikt via het topic, latere edities was het al veel als de 100 aanmeldingen gehaald werden. Via Facebook is het gewoon veel makkelijker om jezelf aan te melden en tegelijkertijd vrienden uit te nodigen. Dus je bereik daarmee is zo veel groter ook nog. Op het moment dat er maar 20 mensen zijn die zichzelf via het topic aan wilden melden was het voor mij niet relevant meer een lijstje bij te houden terwijl het bereik op Facebook 1000+ was.

Ik ben het er overigens niet mee eens dat leden van Wie Rijdt/Brag & Boost et cetera de meeting hebben "verpest" door hun gedrag. Is iedereen de vroegere edities van de MFMM vergeten voordat de politie zich ermee bemoeide? Dat was één wheelie en burnout festijn. En geweldig dat iedereen dat vond. De afgelopen jaren is het super rustig en gemoedelijk verlopen mede door de aanwezigheid van politie. Dat de meeting niet meer mocht is zeker niet één groepje mensen aan te rekenen.

Wat jouw standpunt in deze is weet ik, want daar hebben we het destijds in 1 van de MFMM topics weleens over gehad.

Mijn standpunt is in die zin ook nog steeds niet veranderd:

De MFMM is iets wat voortgekomen is uit de gebruikers van motor-forum en mij lijkt het dan ook logisch dat er een topic geopend kan worden om de MFMM aan te kondigen en dat daar mensen kunnen zeggen of ze komen of niet.

Dat het aanmelden via facebook veel makkelijker is geloof ik meteen maar daardoor komen er ook een hoop mensen op af die met motor-forum niks te maken hebben (mensen die actief zijn op motor-forum kunnen namelijk net zo goed aanmelden via het MFMM-topic).
Ook denk ik persoonlijk dat als je via facebook een evenement (in dit geval de MFMM) aanmaakt, je ook gewoon op motor-forum het topic up to date moet houden, het blijft immers de MFMM en niet een of andere facebook-meeting.

De MFMM is -als ik me niet vergis- nooit bedoeld als zoveel mogelijk voertuigen op 2 wielen bij elkaar te krijgen, maar om "het plaatje achter het praatje" een keer te ontmoeten.

just my 2 cents ;)
 
Diegene het tuig dat onze MF meetings kwamen verneuken dat waren idd GEEN MF -ers.

Groepje verlengde achterbruggen met hun gevolg.

Niet doen dit als je dus niet op de hoogte bent van de situatie en redenen waarom er geen meetings meer mochten.

De auto meetings hebben het verknald voor de meetings in het algemeen. Absoluut niet de motoren, welke dan ook.
Auto meeters hebben stennis geschopt enz. met Mcdonalds personeel en daarom is er toen een verbod op gezet.

Maakt verder ook niet uit, dit is nu op de correcte manier georganiseerd. Met vergunning enz, wat verplicht was. Ook de huisregels waren een deel van de verplichtingen.
 
Het punt is niet dat de topicstarts van de MFMM niet bijgehouden werden met aanmeldingen, maar dat er steeds minder en minder aanmeldingen via het topic kwamen. In de eerste edities werd vaak de 500+ en soms ook 800+ aanmeldingen aangetikt via het topic, latere edities was het al veel als de 100 aanmeldingen gehaald werden. Via Facebook is het gewoon veel makkelijker om jezelf aan te melden en tegelijkertijd vrienden uit te nodigen. Dus je bereik daarmee is zo veel groter ook nog. Op het moment dat er maar 20 mensen zijn die zichzelf via het topic aan wilden melden was het voor mij niet relevant meer een lijstje bij te houden terwijl het bereik op Facebook 1000+ was.

Ik ben het er overigens niet mee eens dat leden van Wie Rijdt/Brag & Boost et cetera de meeting hebben "verpest" door hun gedrag. Is iedereen de vroegere edities van de MFMM vergeten voordat de politie zich ermee bemoeide? Dat was één wheelie en burnout festijn. En geweldig dat iedereen dat vond. De afgelopen jaren is het super rustig en gemoedelijk verlopen mede door de aanwezigheid van politie. Dat de meeting niet meer mocht is zeker niet één groepje mensen aan te rekenen.
Dit dus. 7 jaar geleden was mijn eerste mfmm. Toen was het al over het hoogtepunt heen denk ik. Ik was zwaar teleurgesteld, want ik had foto's gezien van eerdere edities, en dat was idd wat jij beschrijft. Toen ik kwam waren het gewoon wat brave hendrikken die een slappe hamburger en lauwe koffie van de Mac naar binnen aan het werken waren. Ik ben een jaar geleden voor het laatst geweest, toen was er tenminste wat te zien.
 
De MFMM is iets wat voortgekomen is uit de gebruikers van motor-forum en mij lijkt het dan ook logisch dat er een topic geopend kan worden om de MFMM aan te kondigen en dat daar mensen kunnen zeggen of ze komen of niet.

De MFMM is -als ik me niet vergis- nooit bedoeld als zoveel mogelijk voertuigen op 2 wielen bij elkaar te krijgen, maar om "het plaatje achter het praatje" een keer te ontmoeten.
Ooit was zo'n praatje bij plaatje meeting van het hele forum nog helemaal niet mega.
En toen ging het de breedte in met sub fora en allerlei verschillend volk.
Allemaal toertjes met die groepjes.
En toen ook eerste mega meeting.

Ook die losse meetings zaten toen hard in de groei. Brik toertje van bijna 60 man en we deden er 3 per jaar, tot in België toe. :]

Ook daar burnout/wheelie/stoppie/crash gezien. :X

Maar analoog aan mega verhaal, ook daar zijn intussen sub groepjes naar facebook verhuist en zijn er niet van die grote toertochten meer.

Het stof is neergedaald en het is prima zo.

Gewoon aan het eind van het jaar statistieken verzamelen van alles wat gereden is wat via MF geregeld is. Kei mega, hoeveel motoren en kilometers je dan bij elkaar hebt. :}

En door spreiding in lokatie en tijdstip alle problemen opgelost.


En de mensen die van massaal houden kunnen nu lekker via FB aanhaken. *O*
Mooi toch. :Y
 
Niet doen dit als je dus niet op de hoogte bent van de situatie en redenen waarom er geen meetings meer mochten.


Recht voor de neus van 3 agenten op een rotonde een burn-out maken .Die mannen zaten onder en stonken naar het rubber _O- :+ En een helikoper de achtervolging moest inzetten omdat die achterbrug busa iets te snel was voor de VW bus :P

Tja.....dan verpest je het ook natuurlijk.Kijk dat die auto clubs het ook verpest hebben dat zou ook best kunnen? Daarvan ben ik idd niet op de hoogte.

Denk jij nu werkelijk dat een vergunnig dit alles en meer kattekwaad want dat is het immers tegengaat _O- _O- _O- :W

Motoren moeten burn-outs maken *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan