Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hebben die niet allemaal een slipper koppeling zodat het achterwiel niet blokeerd? Heb ik nu ook. Maar ik vondt het leuker om bij ingaan van de bocht de koppeling als achterwiel rem te kunnen gebruiken.Ik denk dat de motor zo afgesteld is. Niet per se de gashendel.
Ik heb ook een slipperclutch en een 2 cilinder met 115 mm zuigers en dikke compressie ,blijft enorm afremmen op het blok.hebben die niet allemaal een slipper koppeling zodat het achterwiel niet blokeerd? Heb ik nu ook. Maar ik vondt het leuker om bij ingaan van de bocht de koppeling als achterwiel rem te kunnen gebruiken.
Verder : hoe jij een koppeling als achterrem denkt te gebruiken ,is mij een raadsel.
Koppeling inknijpen, gas helemaal los, en koppeling loslaten. Op een motor met een hoge compressie gaat dat heel apart.
"achterrem"?
Op een BMW 2010GS: Gewoon remmen voor de bocht, terugschakelen, licht insturen, en koppeling relatief langzaam laten opkomen tot je voelt dat achterwiel naar de buitenkant aan het slippen is? Op dat moment heb ik denk ik 80% rem vermogen op voorrem, 20% op achterrem. Maar ik zit hoog en gebruik achterrem niet. Als BMW interlinked zowieso bijremt, dan is dat nauwelijks een extra balasting voor de koppeling. Ik vondt het wel leuk, iets slippen voor de bocht, motor in betere positie voor de bocht, en doorgaanVerder : hoe jij een koppeling als achterrem denkt te gebruiken ,is mij een raadsel.
Die pook die bij je rechter voetsteuntje zit,met een pompje en een leiding naar je achterrem klauw en schijf lopend => achterrem