Dat zijn erg nette prijzen, die goed corresponderen met de USA adviesprijzen. Voorheen was het altijd US prijs + 20-30% die de invoerder in z'n zak stak. Netjes dus. Blijft wel een duur apparaat, maar die Tomtom is geen kneup wert, dus ge moet wa.
- hij moet aan de grens van kaart wisselen
Verschil tussen 500 en 550:
Op de 500 is alleen Benlux voorgeinstalleerd, Europa map wordt wel meegeleverd op DVD.
Op de 550 is Europa reeds voorgeinstalleerd en een setje voor montage in de auto (houder + voedingskabel) wordt meegeleverd.
en de 550 heeft een speaker, meer geschikt voor in de auto denk ik.
ik vind het wel intersant ,, maar wacht nog even.
de prijzen zijn gewoon best hoog ,, want je moet toch weer investeren in een beugeltje dit en een kabeltje dat ,, een blue tooth setje voor in de helm....
waarom geen all in prijzen ...
Je kan wel verschillende paketten krijgen waar het één en ander in zit , maar nooit precies zo als je wil ....
kan iemand me zeggen waarom de mee geleverde beugel niet deugt ???
Bij Garmin werkt dat (meestalwat ik me afvraag...
je hebt de benelux en europa versie
en ik ben eerder geneigd de benelux versie te kope omdat die gewoon goedkoper is, maar wat nou als ik toch een ritje wil doen in duitsland... kan ik dan een kaart van internet "lenen" en alsnog een soort europa versie hebbe??
Ik weet het niet.... de info hierover is niet duidelijk op de Garmin site.hmzz..
voorgeprogrammeerde Beneluxkaart
DVD MapSource® City Navigator Europe
dus de kaarten krijg je er al bij, maar die moet je er dan zelf opzette ofzo? of is dat niet de mapsource stuff??