Garmin Zumo deel 7

Was eerder al USB 2.0 maar dat zegt ook niets over de snelheid. Het leek altijd gewoon de snelheid van USB 1.1
 
Nu maar afwachten weer op leuke aanbiedingen :P

Ooit de nuvi 550 gekocht voor 150 euro nieuw en omgezet naar zumo220 software :+

Werkt nog steeds perfect al is die traag soms :X
En berg weggentjes is een ramp op het scherm _O-
Zal ook nog zo zijn met de nieuwe zumo's
Tracks doen het dan weer perfect met uitlezen
 
Lees door slechte interne werkgeheugen als nog die zumo langzaam is met kaart laden en scrollen enzo.

Of zit er geen verschil intern van hardware bij de zumo 340 of de 395lm :?

Krijg geen hardware verschillen gevonden van de nieuwe zumo versies ;)
En is de usb eens geupdate naar 3.0 of zo want data er naar toe schrijven was altijd traag


Ik heb vorig jaar een 340lm via MP gescoord en doe niet perse erg traag. Nog geen ervaringen met andere types maar hij werkt gewoon zoals je verwacht dus niet klikken en 20 minuten moeten wachteb
 
Misschien een domme vraag , maar als ik een kaart update uitvoer...blijven dan alle tracks en routes erin staan of ben ik deze kwijt...
 
Van de week op Marktplaats ook een 350LM gekocht, deze is nu aan het updaten. OnRoute staat er ook op, hoe kan ik deze starten? :)
 
Van de week op Marktplaats ook een 350LM gekocht, deze is nu aan het updaten. OnRoute staat er ook op, hoe kan ik deze starten? :)
Onroute kaart selecteren en de CN kaart afvinken. Daarna de Zumo herstarten en de kaart is op de juiste manier actief.
 
Ook een vraag voor de zumo:

bij de 590 kun je een track in het toestel omzetten naar een route.
Kan dit ook bij de 660 ?
zo ja, hoe?
Ja dat kan. Op de 2XX na kunnen alle Zumo's dat.




Handleiding Zumo 550 en 660

Herberekenen uitzetten:
Hoofdscherm > Extra > Instellingen > Navigatie > Herberekening route > Selecteer Uit > OK

Track converteren naar route:
Hoofdscherm > Extra > Mijn gegevens > Importeer gegevens > Triplogs > Importeer > Kies route > importeer > Na berekenen is de route opgeslagen in Aangep. routes

Route starten:
Hoofdscherm > Waarheen of Extra > Aangep. routes > selecteer route (geconverteerde track) > Ga! >




Handleiding Zumo 3xx en 590

Herberekenen uitzetten:
Hoofdscherm > Instellingen > Navigatie > Herberekening route > Selecteer Uit > Sla op

Track converteren naar route:
Hoofdscherm > Toepassingen > Sporen > spoor selecteren > Steeksleutel > Converteer naar reis > Begin tot Einde > accepteer de naam met OK > Na berekenen melding: route is opgeslagen in reisplanner > OK

Route starten:
Hoofdscherm > Toepassingen > Reisplanner > selecteer route (geconverteerde track) > Ga! > Selecteer Begin bestemming > Start


 
Is het met de Zumo 590 ook mogelijk de afslag aanwijzigingen die links boven in de balk staan groter te maken of eventueel in split screen, dus de wegwijs pijlen ecetra samen met de kaart.
 
Laatst bewerkt:
Apart, heb laast mn 590 geupdate naar 2017.10 maar als ik um nu aansluit op mijn computer wil Garmin Express weer updaten ?
Iemand meer die dat heeft ?
 
Het nadeel van tweedehands kopen, heb de motor voedingskabel er niet bij. Twijfel om gewoon te gaan laden met micro USB of € 45 voor een kabeltje uit te geven. Of heeft iemand de gouden tip?

Onroute kaart selecteren en de CN kaart afvinken. Daarna de Zumo herstarten en de kaart is op de juiste manier actief.

Thanks, gelukt! :)
 
Het nadeel van tweedehands kopen, heb de motor voedingskabel er niet bij. Twijfel om gewoon te gaan laden met micro USB of € 45 voor een kabeltje uit te geven. Of heeft iemand de gouden tip?
Als je al een sigarettenplug op je motor hebt zitten een plug 12 V --> 5 V USB en een kabel USB-A naar mini-USB kopen.

Anders zal je een losse 12 V --> 5 V USB omvormer + zo'n kabel moeten kopen.
 
Tenzij er echt iets gewijzigd is (Hans kan daar meer duidelijkheid over geven), blijft het verstandig om het wel te doen. Het hoeft niet continu mis te gaan maar er zijn verschillende voorbeelden waarbij het misgaat omdat er niet herstart is
 
Vraagje aan de kenners hier: Gister mijn Zumo 660 voorzien van een nieuwe update. Ik heb de volledige dekking voor Europa gedaan, maar ik vond dat het zo snel klaar was. Normaal hing hij echt wel uren aan de computer, maar nu was het met iets van een uurtje gedaan.

Als ik hem opnieuw aan Garmin Express hang geeft hij aan dat de volgende kaart is geinstalleerd: Volledige dekking Europa, 2016.20 Versie 5.10., en dat hij volledig is bijgewerkt. Als ik hier in het topic lees zie ik dat sommigen al 2017.10 hebben? Klopt dat of is dat een versie voor nieuwere Zumo's?
 
Denk dat ik te vroeg geklaagd heb, medio mei komt hij voor de 660 pas uit. Verklaard ook waarom die update zo snel klaar was, aangezien ik de 2016.10 al had, dus hij heeft hem alleen bijgewerkt naar 2016.20.
 
Laatst bewerkt:
Stel je niet te veel voor van die kaart updates.
2016.20 zal ongeveer even groot zijn dan de 2017.10
Dus zal dat ook even lang gaan duren.

Garmin moet mij nog steeds eens uitleggen waarvoor ze steeds een jaar ernaast zitten?

Toekomstige wegen van 2017 al in het kaartmateriaal misschien :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan