garantie motorfiets

Heel snel terugbrengen en dankbaar zijn dat je dit zo op kan lossen. Niet onnodig eigenwijs gaan doen om eigenwijs te doen, is mijn advies.
 
Bedankt mannen !

Ik moet echt zeggen dat ik voor me zelf al de keuze gemaakt had (zoals ik eerder aangaf)

Maar na jullie informatie/advies die zo unaniem is volg ik dat op !


Bedankt!
 
kleine update:

Eergisteren is netjes de R1 weer opgehaald, En gisteren is het aankoop bedrag over gemaakt ( nog niks ontvangen maar is nu ook weekend)

Nu een beetje aan het kijken voor een R1,R6, ZX9r, CBR900 of iets wat hier op lijkt
 
Maar nu weten we nog steeds niet om welke zaak het gaat.

Die betreffende zaak heeft het netjes opgelost en een beetje positieve reclame op MF kan ook geen kwaad.
 
Olielampje hebben bijna alle oude r1 en fazer 1000's last van, heeft er mee te maken dat het een niveausensor is en niet een oliedruksensor zoals op bijna elke motor. Moet je maar eens op googelen, kan ook verder geen kwaad.
 
Olielampje hebben bijna alle oude r1 en fazer 1000's last van, heeft er mee te maken dat het een niveausensor is en niet een oliedruksensor zoals op bijna elke motor. Moet je maar eens op googelen, kan ook verder geen kwaad.

Serieus? iedereen zit me eerst te adviseren de motor weg te doen en nu zeg jij dit?

ookal zou dat zo zijn waarom heeft de koper dat mij niet verteld?
 
Serieus? iedereen zit me eerst te adviseren de motor weg te doen en nu zeg jij dit?

ookal zou dat zo zijn waarom heeft de koper dat mij niet verteld?


Je bent een zeurpiet.

Je had vooraf je huiswerk beter moeten doen door de motor te laten keuren.

Achteraf ga je zitten miepen dat er iets.mis met de motor is zou zijn?

Nu ligt het aan ons?

Je bent nog rijp voor een driewieler met fiep. :z

Succes.
 
Laatst bewerkt:
Serieus? iedereen zit me eerst te adviseren de motor weg te doen en nu zeg jij dit?

ookal zou dat zo zijn waarom heeft de koper dat mij niet verteld?
Hij wilde hem weer terug, omdat ie zo goed is.
 
Misschien is de fiets nagekeken \ gerepareerd en weer te koop gezet?

Het hoeft niet perse negatief te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan