FZR, het enige echte, volledige topic

Ik zal als ik in Frankfurt aangekomen ben ff kijken, maar 't is voor jouw modelletje toch?
 
Ik zal als ik in Frankfurt aangekomen ben ff kijken, maar 't is voor jouw modelletje toch?
Ja, of een 600 of 1000 in een 400 passen. Ik heb wel een koplamp maar die is niet compleet (mis het rubber).
Het gaat overigens over een andere fzr400rr 3tj (een zwarte) die ik ook nog heb.
 
Gaat om deze, stickers zijn er inmiddels er van af, ivm veel beschadigingen.

1400584
 
Secondelijm zit op het glaasje.
Mooier is het er niet op geworden, hopelijk wel steviger.
Iemand al eens geprobeert of CA te polijsten is?
 
@Oerblade Die Rubbers kan je gewoon los kopen, nummer 36Y8439700 en zit op meer dan 400 modellen van Yamaha, ik ben er zelf ook een kwijt maar ik weet dat ik nog een setje koplampen met rubbers heb liggen, daar mag je er best één van erven, de ander zet ik dn op mijn 600

De koplamp van de 400 heeft een 3HE nummer, hetgeen betekent dat in de 400 gewoon een FZR600 koplamp zit.
Er zijn wat verschillende koplampen, met enkel of dubbel lampje. Ik denk dat jouwes een enkel lampje heeft
 
Laatst bewerkt:
Secondelijm zit op het glaasje.
Mooier is het er niet op geworden, hopelijk wel steviger.
Iemand al eens geprobeert of CA te polijsten is?
Wat overblijft is acrylaat, dus het zou te polijsten moeten zijn. Brasso!!!
 
Het is niet druk hier, waarschijnlijk te oud spul en mag deze topic naar brikken en klassiekers ;)
Hoe kom je daar nou bij? FZR blijft een sportmotor van topklasse. Waarom denk je dat juist de FZR "Genesis" heet?
 
Heb pas 1200 km op t klokje staan, zo goed als nieuw dus :P
ok, klokje is net rond geweest, maar niet verklappen

Binnenkort es kijken of de CA zich netjes laat polijsten dan
 
@Oerblade Die Rubbers kan je gewoon los kopen, nummer 36Y8439700 en zit op meer dan 400 modellen van Yamaha, ik ben er zelf ook een kwijt maar ik weet dat ik nog een setje koplampen met rubbers heb liggen, daar mag je er best één van erven, de ander zet ik dn op mijn 600

De koplamp van de 400 heeft een 3HE nummer, hetgeen betekent dat in de 400 gewoon een FZR600 koplamp zit.
Er zijn wat verschillende koplampen, met enkel of dubbel lampje. Ik denk dat jouwes een enkel lampje heeft
De zwarte heeft inderdaad een enkele lamp. De wiite zoals op de foto te zien een dubbele. Vind ik persoonlijk mooier.
Maar als ik zo'n rubber mag erven stel ik dat zeer op prijs.
 
Kijk eens of die dubbele niet toevallig een engelse koplamp is, die schijnen naar links
 
Bekijk bijlage 1396237

Bekijk bijlage 1396238

Gisteren schorsing opgeheven en de motor verzekerd.
Lekker kunnen rijden voor het eerst sinds dat we 'm gekocht hebben in onderdelen in 2016.
Is dat een SP uitvoering? :o :9~

Wat die koplampen betreft, is er heel veel uitwisselbaar.
O.a. de TRX heeft een koplamp met maar 1 H4 lamp. Die zit ook wel eens op de FZR600.
Maar een 'echte' FZR600 heeft een projector voor dimlicht H1 en reflector voor grootlicht, H3.
En een speciale (400) koplamp met twee raar formaat lampen, twee projectoren. Voor dim en grootlicht.
Met die rode ringen. Heb ik er ook nog eentje van.
Dan heb je ook nog MZ/MuZ modelletjes met een koplamp van TRIOM met projector H1/ reflector H3.
Dit is allemaal uitwisselbaar met elkaar.
 
Is dat een SP uitvoering? :o :9~

Wat die koplampen betreft, is er heel veel uitwisselbaar.
O.a. de TRX heeft een koplamp met maar 1 H4 lamp. Die zit ook wel eens op de FZR600.
Maar een 'echte' FZR600 heeft een projector voor dimlicht H1 en reflector voor grootlicht, H3.
En een speciale (400) koplamp met twee raar formaat lampen, twee projectoren. Voor dim en grootlicht.
Met die rode ringen. Heb ik er ook nog eentje van.
Dan heb je ook nog MZ/MuZ modelletjes met een koplamp van TRIOM met projector H1/ reflector H3.
Dit is allemaal uitwisselbaar met elkaar.
Geen echte SP, zelf zo gespoten
En met die rode ringen zitten hier in
 
Ja wat jazeker??? Moet je nou een rubber hebben voor een enkele of dubbele koplamp???
 
Volstaat het om het voorwiel, remklauwen en voorspatbord te demonteren om de Keerringen te vervangen van de USD van een FZR1000 ??? Heb ik er dan genoeg aan om de onderste bout los te draaien?
 
Laatst bewerkt:
En dan niet de keerring van het voortandwiel he...
 
Terug
Bovenaan Onderaan