FZR, het enige echte, volledige topic

1396237


1396238


Gisteren schorsing opgeheven en de motor verzekerd.
Lekker kunnen rijden voor het eerst sinds dat we 'm gekocht hebben in onderdelen in 2016.
 
Laatst bewerkt:
Miss een keer een ritje organiseren samen met de fzr club
En mogelijk andere merken motors
 
Hallo,

Hier toevallig iemand die een FZR 400 RR met kenteken MS-17-PV heeft gehad? Of de persoon kent die hem heeft gehad?

Bas
 
Deze is er ook nog, maar aangezien ik hem allang niet meer heb mag iemand het TS stokje gerust overnemen.

 
Weet iemand of ze de kijkglaasjes van het voorrem reservoir van een 1000 van 87 ook ergens los verkopen?

Ben rem aan het schoonmaken en zie dat glaasje begint te barsten. Lekt nog niet gelukkig, maar zal niet lang meer duren.
 
Uit voorzorg met Cyanoacrylaatlijm behandelen, werkt ernstig capilair en je verstevigt de oppervlakte ermee...

Janbros zal het wel weer onverantwoord broddelwerk vinden maar daar ga ik niet meer op reageren
 
Kan je het ruitje er uberhaupt op een humane wijze uitkrijgen? Het zit overigens in allerhande rempompen van die tijd, of je het nou van een FJ of XJ of RD kan bemachtigen... 't is allemaal lego
 
Zo....zeg dat eens 10x achter elkaar

Janbros zal het wel weer onverantwoord broddelwerk vinden maar daar ga ik niet meer op reageren
Janbros zal het wel weer onverantwoord broddelwerk vinden maar daar ga ik niet meer op reageren
Janbros zal het wel weer onverantwoord broddelwerk vinden maar daar ga ik niet meer op reageren
Janbros zal het wel weer onverantwoord broddelwerk vinden maar daar ga ik niet meer op reageren
Janbros zal het wel weer onverantwoord broddelwerk vinden maar daar ga ik niet meer op reageren
Janbros zal het wel weer onverantwoord broddelwerk vinden maar daar ga ik niet meer op reageren
Janbros zal het wel weer onverantwoord broddelwerk vinden maar daar ga ik niet meer op reageren
Janbros zal het wel weer onverantwoord broddelwerk vinden maar daar ga ik niet meer op reageren
Janbros zal het wel weer onverantwoord broddelwerk vinden maar daar ga ik niet meer op reageren
Janbros zal het wel weer onverantwoord broddelwerk vinden maar daar ga ik niet meer op reageren
 
Rempotje zit op de VMax en FZR 600
 
Vanavond een blokje klaar gemaakt voor de 400, bij de andere was er een lager kapot en die is nog onderweg.
Wel heeft dit blok een afgevlakte kop (zo gekregen van iemand op de fzclub.nl), geen idee wat het effect hier van is.
 
Ik zal eerst de CA lijm truc eens proberen.
Vervangen kan altijd nog.

Lijkt me dat je dat glaasje er wel uit zou moeten krijgen, is er ook ooit in gegaan.
Maar dat is iets om te proberen als er een nieuw glaasje klaar ligt.
 
ja maar het systeem lijkt er op of het bevestigd is met zo'n 1 kant op bekledingvasthouder
 
Terug
Bovenaan Onderaan