FZR, het enige echte, volledige topic

Beste MF'ers,

Ik ben op zoek gegaan naar een nieuwe motor en via internet kwam ik uit op de FZR 600. Ik vind het een mooie motorfiets om te zien, qua specs goed en ook goed te betalen.
Er is alleen nog 'probleem' voordat ik serieus naar deze motor durf te gaan kijken: ik heb hem nog nooit in het echt gezien.. Ik heb geprobeerd om een dealer te vinden waar er één te koop staat; maar via Bikenet en Marktplaats kan ik geen dealer vinden die nog enigszins in de buurt zit en ook nog eens het type FZR 600 verkoopt waar ik naar op zoek ben (de 3HE).
Mijn vraag is nu of er iemand op dit forum zit die toevallig in het bezit is van een FZR 600 3HE en enigszins in de buurt van Amstelveen woont en waarvan ik de FZR 600 in het echt zou mogen bewonderen. Daarnaast zou ik ook graag even willen kijken of ik er een beetje fatsoenlijk op kan zitten.
Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen en een klein beetje van zijn/haar tijd zou willen opofferen om deze jongen blij te maken :)

Gerwin.
 
Beste MF'ers,

Ik ben op zoek gegaan naar een nieuwe motor en via internet kwam ik uit op de FZR 600. Ik vind het een mooie motorfiets om te zien, qua specs goed en ook goed te betalen.
Er is alleen nog 'probleem' voordat ik serieus naar deze motor durf te gaan kijken: ik heb hem nog nooit in het echt gezien.. Ik heb geprobeerd om een dealer te vinden waar er één te koop staat; maar via Bikenet en Marktplaats kan ik geen dealer vinden die nog enigszins in de buurt zit en ook nog eens het type FZR 600 verkoopt waar ik naar op zoek ben (de 3HE).
Mijn vraag is nu of er iemand op dit forum zit die toevallig in het bezit is van een FZR 600 3HE en enigszins in de buurt van Amstelveen woont en waarvan ik de FZR 600 in het echt zou mogen bewonderen. Daarnaast zou ik ook graag even willen kijken of ik er een beetje fatsoenlijk op kan zitten.
Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen en een klein beetje van zijn/haar tijd zou willen opofferen om deze jongen blij te maken :)

Gerwin.


Motorshopper: Yamaha Fzr 600
 
Een FZR topic! Misschien iemand hier enig id wie ik moet/kan benaderen om mijn registratie bij de FZR club te laten goedkeuren? Wacht hier al meer dan een maand op... al meerdere mailtjes gestuurd.. Alvast bedankt!
 
Hallo, even een vraagje: ik moet morgen met m'n zijspan naar de RDW voor de keuring. Nou zit er op m'n span de koplamp van een vroege FZR600. Twee ronde lampen naast elkaar. Hoe zijn die lampen origineel aangesloten? Brand er één dimlicht en twee grootlichten? Of branden beide lampen altijd?

full
 
Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een FZR 600. Alleen is de spanningsregelaar kapot. Een veel voorkomend probleem zo te lezen op het web.
Nu ben ik op zoek naar een spanningsregelaar. Heeft iemand er nog eentje liggen, of weet iemand een site waar je ze kan kopen?

Het gaat om een FZR 600 uit 1992. Typenummer van de spanningsregelaar is SH569a-12

Alvast bedankt
 
Als je slim bent pak je er 1 van een r6 en pas je de kabels aan, heb ik ook gedaan. Door mijn oude spanningsregelaar fikte mn bike bijna af...
 
Even inbreken....
Iemand hier toevallig een benzinepomp liggen voor een FZR600 uit 1992?
Ben op zoek voor mijn broer voor zo'n ding....

Ik hoor het graag, eventueel via PB....
 
Ik heb nog een compleet achterwiel liggen van een FZR 600 uit 1991 voor wie interesse heeft. Daarnaast heb ik nog een mooit FZR 600 3HE uit 1992 te koop staan...

full
 
Heren, dames, ik ben opzoek naar een sport dempertje voor de fzr1000 89 van een maatje van mij. Heeft iemand hier nog wat liggen?
 
Zelf een FZR600R gehad. Snel genoeg om sportief mee te doen en rustig genoeg om gewoon lekker mee te tuffen. Een R is fijner qua remmen, sturen etc. dus daar zou ik dan voor kiezen.

Die oude Jappen hebben ook amper onderhoud nodig, af en toe olie en filter doen, verder gewoon lekker rijden, ding startte altijd. WIl je die 600 rijklaar hebben komt er wel 90 voor de voorpoten bij en een voorbandje a 100e, maar dan kan je wel een hele tijd vooruit.
 
Laatst bewerkt:
Topic altijd al dood geweest. Heb mijne weg gedaan naar mijn zwager, had een fzr600r, topmachine! Geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan