Ik heb zelf ook al zittwn kijken nar een fzr 400, gsxr 400 of cbr400, maar je hebt hier zover ik kon vinden geen 35kw kitjes voor (motorcorner). En voor de kawa zxr400 heb je wél een 35kw kitje leverbaar. Je krijgt er de papieren bij maar mogelijk dat een vervelende agent het afkeurt. De verzekering moet je van tevoren even voor bellen
KNMVBij welke verzekering heb je gevraagd MaikGR?
KNMV
Mischien dat alleen zij moeiijk doen, maar ik kon geen andere verzinnen ( redelijke verzekeringsmaatschappijen)
Goeieavond,
Vandaag een FZR 400 gespot met een 35kw uitdraai
Maar krijg ik hier problemen mee met de verzekering?
Reden is omdat hij volgens de specificaties 167kg weegt. (wat min 175 moet zijn met 35kw)
Ik begrijp dat als ik aangehouden word het lastig kan worden, maar het gaat mij meer om het verzekeren en dat als er iets gebeurt de verzekering zegt van ''nee, we betalen niks uit, want...''
Alvast bedankt.
Is die 35kW uitdraai ook MAX 35kW ? niet 32 of 33 kW o.i.d.?
Ik had een FZR 400 op 25kW uitdraai, maar daarvoor zat ie precies goed met zijn gewicht, het was alleen 23 of 24.XX kW.
En zo zeldzaam als ik weet niet wat (sport versie)Je zou eventueel naar een suzuki gs500f kunnen kijken... heeft wel wat weg van een gsxr qua looks en heeft precies 35kw!
Is wel een 2-cilinder en geen 4.
Ik heb een fzr 400, staat op kenteken op 35Kw
Volgend seizoen te koop(als ik hem dan nog niet totall heb gereden in de grind bak )