Franco Morbidelli

Maar wat zou er dan dichter bij de waarheid zitten ? We zullen het nooit te weten komen maar een beetje gissen is wel leuk :)

"Durft" hij het niet aan om momenteel op een m1 te stappen, gezien de recente resultaten ?

Is hij bezig met andere merken ?

Is er toch het probleem qua persoonlijke sponsoring ?

Mag hij niet van ome Kenan? :P
Nou Red Bull gaat nogal prat op hun Red Bull Athletes. Volgens mij is het schier onmogelijk om dan in te vallen bij een door de concurrent gesponsord team.

Zelfde probleem voor Crutchlow vorig jaar. CC is heel loyaal naar Monster en kon zo onmogelijk naar het Repsol team.
Persoonlijk bevriend met Ceo of zoiets.
 
Toprak schijnt bedankt te hebben voor de eer..

Schijnt zich volledig te willen concentreren op de wsbk titel..

Lijkt mij meer een gerucht maar zou ergens waarheid kunnen zijn of een deel waarheid in zitten.

Het rare er aan is idd zn red bull sponsoring, wellicht een clausule opgenomen ?

2de rare vind ik dat de reden zou zijn dat hij zich volledig concentreert op het wsbk kampioenschap, het is nu niet zo dat hij al boven aan staat of dat het grootste deel van het seizoen er al op zit en hij nog maar een paar punten van de nr1 af zit.
Precies, dit is een "keurig" media bericht gemaakt door mensen die een heleboel media training hebben gehad.... en niemand tegen de benen wil schoppen...
 
Maar wat zou er dan dichter bij de waarheid zitten ? We zullen het nooit te weten komen maar een beetje gissen is wel leuk :)

"Durft" hij het niet aan om momenteel op een m1 te stappen, gezien de recente resultaten ?

Is hij bezig met andere merken ?

Is er toch het probleem qua persoonlijke sponsoring ?

Mag hij niet van ome Kenan? :P
Ergens kan ik het ook wel begrijpen mocht het niet om de persoonlijke sponsoring gaat.
Je hebt als invaller niets te winnen en als hij ergens achteraan bungelt zal er ook wel gezegd worden dat hij maar in de superbikes rijdt....
Toprak weet waarschijnlijk dat hij voor volgend jaar goede kans maakt in de MotoGP (YFR of Petronas) door zijn uitslagen in de Superbikes en misschien ligt er al een voorcontract of een toezegging oid... Bij beide teams zou maarzo eens een plek vrij kunnen komen..
 
Ergens kan ik het ook wel begrijpen mocht het niet om de persoonlijke sponsoring gaat.
Je hebt als invaller niets te winnen en als hij ergens achteraan bungelt zal er ook wel gezegd worden dat hij maar in de superbikes rijdt....
Toprak weet waarschijnlijk dat hij voor volgend jaar goede kans maakt in de MotoGP (YFR of Petronas) door zijn uitslagen in de Superbikes en misschien ligt er al een voorcontract of een toezegging oid... Bij beide teams zou maarzo eens een plek vrij kunnen komen..
Viñales heeft dacht ik nog een contract voor 2022.
Ik ben benieuwd of dat beide partijen het willen verlengen.
 
Nou Red Bull gaat nogal prat op hun Red Bull Athletes. Volgens mij is het schier onmogelijk om dan in te vallen bij een door de concurrent gesponsord team.

Zelfde probleem voor Crutchlow vorig jaar. CC is heel loyaal naar Monster en kon zo onmogelijk naar het Repsol team.
Persoonlijk bevriend met Ceo of zoiets.
Precies, vorig jaar waren er 2 redenen dat Gerloff inviel op de m1 toch ?! Hij was al in spanje en hij werd niet persoonlijk door Red bull gesponsord

Ergens kan ik het ook wel begrijpen mocht het niet om de persoonlijke sponsoring gaat.
Je hebt als invaller niets te winnen en als hij ergens achteraan bungelt zal er ook wel gezegd worden dat hij maar in de superbikes rijdt....
Toprak weet waarschijnlijk dat hij voor volgend jaar goede kans maakt in de MotoGP (YFR of Petronas) door zijn uitslagen in de Superbikes en misschien ligt er al een voorcontract of een toezegging oid... Bij beide teams zou maarzo eens een plek vrij kunnen komen..
Zou Toprak nu echt serieus kans maken op een m1 ?? Ik denk dan puur uit nationaliteit toch ?!
 
Precies, vorig jaar waren er 2 redenen dat Gerloff inviel op de m1 toch ?! Hij was al in spanje en hij werd niet persoonlijk door Red bull gesponsord


Zou Toprak nu echt serieus kans maken op een m1 ?? Ik denk dan puur uit nationaliteit toch ?!
Yep..., dit geldt uiteraard ook voor Gerlof als hij het wordt. Een Amerikaan kunnen ze ook wel gebruiken in de MotoGP net zoals een Brit...
 
Onderstaande statistiek zegt wel genoeg... Spaanse / italiaanse overheersing is denk ik niet gezond voor de sport... Wel begrijpelijk overigens, in Spanje en Italie zijn er plenty trainingsmogelijkheden en circuits om je uit te leven..., dit samen met goede begeleiding en ontwikkeling in Spanje en Italie ....

1624525799710.png
 
Onderstaande statistiek zegt wel genoeg... Spaanse / italiaanse overheersing is denk ik niet gezond voor de sport... Wel begrijpelijk overigens, in Spanje en Italie zijn er plenty trainingsmogelijkheden en circuits om je uit te leven..., dit samen met goede begeleiding en ontwikkeling in Spanje en Italie ....

Bekijk bijlage 1647646
Zeker weten !
En Nl / EU heeft nog steeds niet de stap gemaakt om hier wat aan te doen.. nee we blijven voetbal velden aanleggen en gezamelijke sporthallen.
Eerst volgende lichting talentvolle coureurs is 99% spaans. Volgende lichting zal 80% spaans zijn en 20% oosters want daar doen ze wel iets aan motorsport de laatste jaren
 
Terug
Bovenaan Onderaan