Foto's rijdende Kawasaki's bij Nol Bikker

Als je tegenwoordig een Kawasaki catalogus bekijkt heb je slechts twee keuzes; groen of zwart B|
Vroeger hadden ze daar geen last van *D
Die Z900RS is trouwens een erg mooie replica.

DSC_6353kC.jpg


DSC_6464kC.jpg


DSC_6595KC.jpg


DSC_0564C.jpg
 
:o

Allereerst een ZRX, bijna vanzelfsprekend gepimped. Hier zelfs met Wisoco
Bekijk bijlage 1397943

Bekijk bijlage 1397944

Een pracht exemplaar. Staat waarschijnlijk de grootste deel van het jaar in een vitrine in de woonkamer.
Bekijk bijlage 1397945

Bekijk bijlage 1397946

Die bruine Z900A4 met die man in dat oranje-zwarte pak ken ik. Die man heeft de motor in 1976 nieuw gekocht en is dus de 1ste eigenaar. Zelfs dat leren pak is uit dat jaar. Ruim 10 jaar geleden heeft hij de motor gerestaureerd en rijdt er regelmatig op. Dus de motor staat niet in een vitrine of woonkamer.
 
Die bruine Z900A4 met die man in dat oranje-zwarte pak ken ik. Die man heeft de motor in 1976 nieuw gekocht en is dus de 1ste eigenaar. Zelfs dat leren pak is uit dat jaar. Ruim 10 jaar geleden heeft hij de motor gerestaureerd en rijdt er regelmatig op. Dus de motor staat niet in een vitrine of woonkamer.
Helemaal mooi dat hij er nog regelmatig op rijdt :t
Het is op deze kleine foto niet te zien maar die motor is echt in top staat.

VERREK! Lijkt de binnenkant van mijn wasmachine wel...... _O-
Ik zie alleen een kruis :?

Honda rijder post hier en het gelijk helemaal de mist in, help!

DSC_7218C.jpg


DSC_7368C.jpg


*D
DSC_7441C.jpg


DSC_7491C.jpg


DSC_7566C.jpg
 
Die met 1 arm op de 750 is een goeie vent, mooie motor en moet koppelen en remmen met 1 hand. Das best knap
 
Grappig om te zien hoe jij op veranderingen/details let :t

Eens even zien of de (subtiele) veranderingen op mijn fietsie je ook opvallen...;)
 
Zo op het oog zijn het wel originele Z900 uitlaten. Waarom iemand die dan op een 1000 monteert. Misschien voor de lol. Het misstaat hem niet. Of misschien is het een zeldzame uitvoering. Of nieuw gefabriceerde pijpen. Bij wat koekelen zag ik ook een Z1R met dat model uitlaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan