Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Foto's MEGAMEETING 2K6 Part 2

Als iemand nog een zwarte Harley gespot heeft op de A12 naar Veenendaal, dat was ik... Tank was dit keer al na 120 km leeg in plaats van de gebruikelijke 150

Dacht nog, volgend tankstation ga ik hem even bijvullen, maar helaas

Moet zeggen dat ik daar met een redelijke grijns voorbij gedenderd ben....

(Zat helemaal links dus kon niet stoppen...maar ben blij dat het alleen je benzine was.)

Clubje uit Flevotopic reed ook mee

in Veenendaal geen piccies gemaakt...liepen zoveel mensen met camera's ...dus laat maar komen die piccies ... Heb zelf bij vertrek uit Veenendaal nog wel een paar extra rondjes om rotonde gemaakt voor de fotografen
donkerblauwe Blade, white butt en gouden velgen

@ Triker: de eerste foto....

wat een klasse plaat!!

Zo zitten er straks nog wel enkele in het album, express veel beweging in de foto's genomen en scherp gesteld op het gezicht Maar ben ze nu nog aan het doornemen en denk dat de foto in de eerste post ook meteen m'n leukste is

thanks

valt in het niet naast die van Triker natuurlijk, maar ach ...
Ik heb maar een simpele huis,tuin en keuken camera

En met die huis, tuin en keuken camera maak je mooie foto's, nix mis mee. Ze zien er goed uit, zijn scherp en je hebt vele foto's die ik niet heb kunnen schieten

nee inderdaad heb je niet gezien nee
maar er waren er wel meer die we niet gezien hebben,ibg,minimistress,cathje.en meer van de groningers.

grtz
hacksaw en zwarte wolf

En met die huis, tuin en keuken camera maak je mooie foto's, nix mis mee. Ze zien er goed uit, zijn scherp en je hebt vele foto's die ik niet heb kunnen schieten
thanks Triker

enneh waar blijven jouw foto's??
Ben er wel erg benieuwd naar !

nee inderdaad heb je niet gezien nee
maar er waren er wel meer die we niet gezien hebben,ibg,minimistress,cathje.en meer van de groningers.

grtz
hacksaw en zwarte wolf

dat is omdat Cathje al haar motoren vernielt...
of ze rijdt ze in puin, of ze blaast ze op, of de remmen houden er mee op
daarnaast mag Cathje niet meer rijden, doktersadvies