Foto topic van Tomcat_

Goedemorgen, ik weet welk blok er in die Martin Z650 zit, is van een forumlid die ook wel in mijn Z650 topic reageert.
Maar ik laat het aan @Mr.Q over om er meer over te zeggen, per slot is het zijn Martin.
Mooie foto's weer!:t
 
Goede morgen/goedenavond. Omdat ik morgenochtend op een huiveringwekkend vroege tijd ga vertrekken post ik nu alvast een paar foto's.
Suzuki GS1200, Bandit met een heel fraaie jas aan, een leukere achtervork en stereo schokkers achter.
48)
IMG_3546.JPG


Suzuki GT 380. Deze zie je zelden meer, zeker niet zo mooi!
49)
IMG_3547.JPG
 
Paar plaatjes van fietsen die al eerder voorbij zijn gekomen.

En nou eens in het rood. Gezien de vorm van de tank lijkt me dit net zoals op het zijkapje staat een Z1R. Zijn die ooit in deze kleur geleverd geweest? Ook de monoveer achter hoort er dan niet echt bij, andere achtrvork, andere remklauwen voor, andere carbs.
De uitsparingen in de kuip zitten ook op een andere plaats dus dit lijkt me geen origineel kuipje, en een ouder model ducktale terwijl de Z1R een hoekig model had.
Is erg mooi zo!
Ben benieuwd wat hier allemaal aan veranderd is.
36)Bekijk bijlage 1345988

37)
Bekijk bijlage 1345989

Hier dan Cees Cornwall op dezelfde fiets (later nog wel wat verbouwd natuurlijk zoals dat gaat) in actie:
 

Bijlagen

  • Zandvoort2.jpg
    Zandvoort2.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 34
Tsja, en dan een Ducati. Zo te zien een koningsasser blok. Maar we kijken daarvoor wel aan de verkeerde kant.
Welk type is dit precies? (Dat belooft niet veel goeds voor de foto's van het Ital-treffen)
47)
Bekijk bijlage 1346865

Ken uw klassiekers, dit is een replica de MH900e gebouwd aan het begin van dit millennium. Niks koningsasser, gewoon een jarretelle lucht gekoeld 2 kleps blok. MH staat natuurlijk voor Mike Hailwood! Ducati MH900e - Wikipedia

Leuk topic overigens!
 
Goede morgen/goedenavond. Omdat ik morgenochtend op een huiveringwekkend vroege tijd ga vertrekken post ik nu alvast een paar foto's.
Suzuki GS1200, Bandit met een heel fraaie jas aan, een leukere achtervork en stereo schokkers achter.
48)
Bekijk bijlage 1346991

Suzuki GT 380. Deze zie je zelden meer, zeker niet zo mooi!
49)
Bekijk bijlage 1346992

Volgens mij is die “omgebouwde” bandit een officiële gsx1200, overigens alleen in Japan verkocht.
Eigenaar zat ook op MF en had hem ooit te koop staan, maar ik kan mij natuurlijk heel goed vergissen... O-):$
Edit:
Denk dat het één van mijn creatieve verzinsels is.... kan er eigenlijk niks over vinden.... misschien thuis op pc...
 
Laatst bewerkt:
Nou... weet niet of het een bandit was maar zon onbouw was er wel degelijk meen ingevoerd uit engeland?
 
Volgens mij is die “omgebouwde” bandit een officiële gsx1200, overigens alleen in Japan verkocht.
Eigenaar zat ook op MF en had hem ooit te koop staan, maar ik kan mij natuurlijk heel goed vergissen... O-):$
Edit:
Denk dat het één van mijn creatieve verzinsels is.... kan er eigenlijk niks over vinden.... misschien thuis op pc...
Nee, ik denk niet dat je dat heb verzonnen, ik denk dat je, net als ik de eigenaar hebt gesproken. We schrijven 30-8-2014 te Noordeloos bij Nol Bikker, in de regen....
HPIM4678_Noordeloos.jpg

En nog 2 willekeurige foto's:
HPIM4641.jpg


HPIM4707.jpg
 
Ken uw klassiekers, dit is een replica de MH900e gebouwd aan het begin van dit millennium. Niks koningsasser, gewoon een jarretelle lucht gekoeld 2 kleps blok. MH staat natuurlijk voor Mike Hailwood! Ducati MH900e - Wikipedia

Leuk topic overigens!
Dank je wel voor de aanvullingen. Ik kan slappe excuses aanbieden in de vorm van "we kijken hier naar de verkeerde kant van het blok om de nokkenasaandrijving te kunnen zien" maar goed het blijft onvergefelijk natuurlijk. 8)7
Ik kende alleen de originele Mike Hailwood Replika als 900 en Mille koningsasser. En natuurlijk de Paul Smart Ducati PaulSmart 1000 LE - Wikipedia. Maar deze zit daar mooi tussenin. En gelukkig kan ik de onzin nu doorkrassen!
 
Een Suzuki GSX 1100 EFE met het blok van een oliekoeler en andere vorken.
Wel een beetje een rattig ding zo...
50)
IMG_3549.JPG


Suzuki GSX R 750
51)
IMG_3550.JPG


Een mooie originele Suzzuki GSX 1100 ES. (op Seebring uitlaat, knipperlichten en gelukkig remleidingen na dan)
Zelfs de anti-duik is nog netjes aangesloten.
52)
IMG_3551.JPG
 
Mwah, ben niet echt een Honda man maar vind de cb1100r wel oké.
Zo’n fz750, hij kwam al eerder voorbij, is echt wel een projectje voor mij; lekkere old-skool motor met moderne wieltjes/voorvork/remmen ed :t
Gelukkig ben ik al gezegend met genoeg projectjes _O-
 
Inderdaad, onze kleurstellingen zijn veeeel mooier!
CB1100R vond ik vroeger ook lelijk, nu daarentegen,:9~
 
De CB 1100r vond ik altijd prachtig ,eigenlijk wat mij betreft de enige mooie Honda,
de bolletjes vond ik ook wel aardig .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De CB 1100r vond ik altijd prachtig ,eigenlijk wat mij betreft de enige mooie Honda,
de bolletjes vond ik ook wel aardig .
Mee eens. Dit model was er in '82 en '83. De nieuwste van de twee had metallic kleuren. Op een racer vind ik dat net wat minder staan. Vooral de aftekening van het voorspatbord tegen de gewoon rode vorkpoten aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan