Foto topic van Tomcat_

Omdat we nog steeds bij de classic superbike's zijn en de Katana's wel gewaardeerd worden:

Uit 2010 CSBM Almere;
Bekijk bijlage 1344439

En 2014 bij Nol Bikker;
Bekijk bijlage 1344441
:9~:9~:9~

Kawasaki Z 1000 ST
12)
IMG_3507.JPG


Yamaha TRX 850 met Blue Spot remmen.
13)
IMG_3508.JPG


Honda CB 900 F met andere Voorvork, remmen wielen, monshock en vooral opvallend andere achtervork. Heel apart zo.
14)
IMG_3511.JPG
 
Geweldige foto's weer! Op 1 ervan sta ik zelf ook, maar ik zeg niet welke, hehe.:+
Aanstaande Mei is er trouwens weer een meeting bij Nol Bikker, 25 Mei. De recordpoging om zoveel mogelijk mooie Kawa's bij elkaar te laten komen.
Maar andere merken zijn ook welkom natuurlijk.:]:t
 
Eerste motor is een sterk verbouwde GS 1000 van George H.
Hier is niet echt veel meer origineel aan. Heel fraai zijn de uitlaten waarvan de demper onder het kontje zit.
22)
IMG_3519.JPG


Dan een Yamaha R7 en "Nitro" Noriyouki Haga
23)
IMG_3520.JPG


Dit lijkt me de 2011 replica van de ParkinGo Yamaha R6 van Chaz Davies.
24)
IMG_3521.JPG


Als laatste vandaag een Kawasaki Z1300 met heel fraaie (en vast mega dure) spaakwielen.
25)
IMG_3522.JPG
 
Dan een paar plaatjes van een zeer heftig verbouwde streetfighter.
Het blok is herkenbaar als Honda CBX1000. En dan houdt het wel op, buitengewoon fraai afgewerkt allemaal.
Deze meneer heeft ook een Kawasaki Z1300 verbouwd en die was er het jaar ervoor (dacht ik)
28)
IMG_3526.JPG

29)
IMG_3530.JPG

30)
IMG_3531.JPG
 
Paar plaatjes van fietsen die al eerder voorbij zijn gekomen.
34)
IMG_3529.JPG


35)
IMG_3534.JPG


En nou eens in het rood. Gezien de vorm van de tank lijkt me dit net zoals op het zijkapje staat een Z1R. Zijn die ooit in deze kleur geleverd geweest? Ook de monoveer achter hoort er dan niet echt bij, andere achtrvork, andere remklauwen voor, andere carbs.
De uitsparingen in de kuip zitten ook op een andere plaats dus dit lijkt me geen origineel kuipje, en een ouder model ducktale terwijl de Z1R een hoekig model had.
Is erg mooi zo!
Ben benieuwd wat hier allemaal aan veranderd is.
36)
IMG_3535.JPG


37)
IMG_3565.JPG
 
Zelfs het blok hoort er niet in :P, vind het beetje een allegaartje :$, sorry voor de bouwer....
Het model is wel in meerdere kleuren leverbaar geweest volgens mij...
Alleen is het dan geen (wederom volgens mij) ELR....

Edit; of was dat het model met injectie :? , de gpz1100
 
Laatst bewerkt:
ik denk een gpz frame ,t monoshock type ,en t kuipje van een lawson repl.,kontje van een Z1000 t is idd een allegaartje ,maar ik vind m wel goed
 
Bedankt voor de info en de aanvullingen
Dan de Honda RVF 750 F / RC45 Aaron Slight replica
38)
IMG_3536_Aaron_Slight.JPG


Hier staat het ook allemaal duidelijk op. Geweldig gebouwd allemaal, maar een classic superbike??? Wel mooi.
39)
IMG_3537.JPG


Dat is dit imho eerder een classic superbike.
40)
IMG_3538.JPG


Ach en dan nog een die zeker wel een classic superbike is.
41)
IMG_3539.JPG
 
Zo’n gpz900 is zeker een waardig klassieke superbrommer O-)

:P

De eerste 2 zijn zeker mooi, al vallen ze beetje buiten de criteria van 70/80’s.
De begin jaren 90 mogen er wat mij betreft ook bij, krijg je idd de eerste gixxers, fireblade’s, zxr’s en duc 851/888 en 916 er ook bij. :t
 
Dat vind ik ook! De Yamaha is wat te nieuw, maar gezien zijn race-historie wel erg mooi, en speciaal.:Y:t
 
Honda VFR750F in de mooiste (HRC) kleurstelling. Zeker ook de krimplak/spatterlak op de het koppelingsdeksel is mooi.
42)
IMG_3540.JPG


Yamaha FZ750.
Deze is volgens mij ook nooit met deze wielen en voorremklauwen geleverd zo. Voor en achterkant plaatwerk zijn ook niet uit dezelfde artij maar toch is dit een motor die zo bij de verzameling mag ;)
43)
IMG_3541.JPG
 
Zelfs het blok hoort er niet in :P, vind het beetje een allegaartje :$, sorry voor de bouwer....
Het model is wel in meerdere kleuren leverbaar geweest volgens mij...
Alleen is het dan geen (wederom volgens mij) ELR....

Edit; of was dat het model met injectie :? , de gpz1100

"de bouwer" was/is Cees Cornwall, meer zeg ik niet. En als je die naam moet opzoeken op Google hoor je niet in de Classic Superbike wereld thuis...
(met deze motor zijn meerdere Nederlandse Kampioenschappen behaald in de toenmalige Sportklasse...)
 
Dan gaan we weer verder met een van de allerleukste "allegaartjes" ;) hierbij is zelfs het frame niet origineel :+
Geweldig leuke Martin/Kawasaki Z650. Maar van welke Kawa komt dit blok eigenlijk?
46)
IMG_3544.JPG


Tsja, en dan een Ducati. Edit: Zo te zien een koningsasser blok. Aaiii wat een misser. Zie verderop. Maar we kijken daarvoor wel aan de verkeerde kant.
Welk type is dit precies? (Dat belooft niet veel goeds voor de foto's van het Ital-treffen)
47)
IMG_3545.JPG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan