Foto topic van Tomcat_

Voor de originaliteits freaks natuurlijk heiligschennis, maar voor mij persoonlijk was dit toch wel één van de lekkere snoepjes die er stonden.
Wat een leuk ding zo!
543)
1406521


544)
1406527


545)
1406523


546)
1406524
 
Dar dacht ik dus ook al. Toen ik nog bij Jama/Laser werkte verkochten we die ook nog, al gingen ze wel uit productie.
De Deeptone verkocht heb beste toen. Laser Competition heette die stofzuigerpijp modellen toen volgens mij.
 
Die Z1000 was er ook in en turbo uitvoering. Zeldzaam mooi. Als klein jochie gespot tijdens de TT in Assen. Was een hele club destijds, kwamen uit de buurt van Staphorst weet ik nog.
 
Dar dacht ik dus ook al. Toen ik nog bij Jama/Laser werkte verkochten we die ook nog, al gingen ze wel uit productie.
De Deeptone verkocht heb beste toen. Laser Competition heette die stofzuigerpijp modellen toen volgens mij.
Dat is toevallig, ik heb ook enkele weken vakantiewerk gedaan bij Jama, aan de Boonsweg in Heinenoord. Dit zal in de zomer van 1981 geweest zijn. Reed toen op mijn XS750 met oefenvergunning en een van de Jama broers (Jan of Martin, vandaar Jama) wilde mij toen met korting een uitlaat voor mijn XS verkopen, vond ik nog steeds veel te duur. Er werkte toen iemand bij Jama met een hele mooie Trans-Am ik heb van hem toen mijn eerste echte goede crosser overgenomen (YZ125) tegen inruil van mijn CB750K6. Had ik nu die CB nog maar....
 
Dat is toevallig, ik heb ook enkele weken vakantiewerk gedaan bij Jama, aan de Boonsweg in Heinenoord. Dit zal in de zomer van 1981 geweest zijn. Reed toen op mijn XS750 met oefenvergunning en een van de Jama broers (Jan of Martin, vandaar Jama) wilde mij toen met korting een uitlaat voor mijn XS verkopen, vond ik nog steeds veel te duur. Er werkte toen iemand bij Jama met een hele mooie Trans-Am ik heb van hem toen mijn eerste echte goede crosser overgenomen (YZ125) tegen inruil van mijn CB750K6. Had ik nu die CB nog maar....
Leuk! Ik werkte er van '89 tot begin '92. Eerst als magazijnmedewerker, en later gedeeltelijk dat en lasser. Was best een leuke tijd. Inderdaad, als medewerker daar kreeg je weinig korting. Ik ben er later weg gegaan omdat ik ruzie kreeg met Martin, die was niet zo makkelijk in de omgang.
 
Zelf heb ik een Suzuki GS 550 gehad met zo'n kort lazer blaffertje eronder.
Maakte zeker geen klere herrie maar gewoon en lekker geluidje. Kon ik beslist wel 's avonds mee rijden zonder dat er bloempotten naar m'n helm werden gegooid.
1407251


Yamaha XJR in Kenny Robberts speedblocks uitvoering.
Maar zo'n uitlaat, dat kan natuurlijk echt niet, bah, ga poetsen!
555)
1407248


Honda CB900F Bol d'Or. Volgens mij geen originele kleuren maar wel erg mooie kleuren zo. En diverse mooie onderdelen eraan. Let ook oven op de wielen.
556)
1407249


557)
1407250


Morgen geen update ivm de Caféracerdag in Achterveld. Dit keer plan ik om wel op tijd te zijn.....
 
Veel plezier op de caferacer meet, ben er dit jaar niet bij, zoals vele evenementen die ik misloop.
Druk met verhuizen enzo O-)

Je was vroeger dus al een Suzuki liefhebber, mooie gs :t

Maareh, die gsx1100 die achter de Bol staat, hebbie daar ook nog pic’s van? Close-ups van die fijne carbs die erop zitten bijvoorbeeld :9~
 
Veel plezier op de caferacer meet, ben er dit jaar niet bij, zoals vele evenementen die ik misloop.
Druk met verhuizen enzo O-)
daar ook nog pic’s van? Close-ups van die fijne carbs die erop zitten bijvoorbeeld :9~
Was erg leuk, mooi ritje naar Achterveld. Genoeg te zien, maar niet echt stikdruk. Dat was gezien het weer wel te verwachten, er was een kleine kans op een bui. Wij hebben het op letterlijk één spetter na op de terugweg droog gehouden.
Tsja, verhuizen, ik weet er alles van. Vorig weekend min ouders verhuisd, nu bezig met de naweeën.
Dus als er iemand nog inboedel nodig heeft, roept u maar..........
Maareh, die gsx1100 die achter de Bol staat, hebbie daar ook nog pic’s van? Close-ups van die fijne carbs die erop zitten bijvoorbeeld :9~
Tuurlijk heb ik fotos van die GSX. Zoiets noemen ze een cliff hanger tegenwoordig??
 
Klapkat van Peterrr.
Het bodywork wordt op dit moment gespoten, dus er ziet even tijdelijk bodywork op.
558)
1407763


Mooi frame op deze Suzuki, ik ben alleen kwijt wat voor frame enzovoorts....
559)
1407764


Een Ducati 916 kan natuurlijk bij een superbike meeting niet ontbreken
560)
1407765


561)
1407766


Morgen de beruchte Suzuki...............GSX 1100
 
Mwaa niet echt een Bostrom replica........ tis een allergaartje met als basis een 916.....

Dit is volgens mij de enige echte replica van Ben ooit geleverd.

2.jpg
 
Gaaf ding, echter volgens mij zijn alleen de zijdeksel en het kontje van een GS....
Oja, en het achterlicht:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan