Foto topic van Tomcat_

Moto Guzzi Breva 1100 ie
336)
1371183


Honda NT 650 GT Hawk
337)
1371184


en als laatste vandaag deze schitterende Indian
338)
1371185
 
Bijzondere creatie, de eerste 2 foto’s :?

Lijkt op een laverda voorwiel, en een lelijk kuipje.
Waarschijnlijk geprobeerd een café racer look te geven..... of iets wat er op lijkt.
Qua MADMAX gehalte wel op de goede weg :t
 
Als aanvulling op je agenda in de startpost met interessante evenementen;


Staan veel hmv races tussen bv, al weet ik niet of dat wat is. Zelf voornemens om ook meer evenementen te bezoeken, heb jij weer wat apparts om te fotograferen 😂
 
De eerste creatie van gisteren is ook mijn smaak niet, en de tweede al helemaal niet.
Evenementen toegevoegd aan de OP, bedankt voor het doorgeven.

Ook nu beginnen we met een verbouwde machine, een Moto Guzzi in dit geval. Mooi ding maar wel jammer van die scheepstoeters. Die vind ik op een Ducati Monster trouwens ook niet mooi.
345)
1379335


Er zijn overigens maar weinig fietsen waarbij dit imho mooi bij staat, zelfs als je er Akopofiets stickerts op hebt. De kleuren zijn wél mooi vind ik, maar verder niks klassieks an
346)
1379348


Onderstaande Ducati komt een stuk dichterbij een mooie motor met klassieke uitstraling.
347)
1379349


Alleen weer die uitlaat...........
348)
1379350


Het wordt gewoon tijd voor een Brammo, dan heb je dat hele probleem niet.
 
De eerste creatie van gisteren is ook mijn smaak niet, en de tweede al helemaal niet.
Evenementen toegevoegd aan de OP, bedankt voor het doorgeven.

Ook nu beginnen we met een verbouwde machine, een Moto Guzzi in dit geval. Mooi ding maar wel jammer van die scheepstoeters. Die vind ik op een Ducati Monster trouwens ook niet mooi.
345)
Bekijk bijlage 1379335

Is die niet van mede forummer Texoot?
 
@ Kees Vetje, Als de foto's goed genoeg zijn, worden ze hier getoond. Ik zie de plaatjes graag verschijnen, en vele met mij denk ik zo.
@ KawaSuz die Brammo is een leuk verhaal. Henri gebruikte de Nickname "GSX750ES" want daar had ie er een stuk of 5 van. En ik had er ook een paar dus hebben we wel eens wat onderdelen van eigenaar laten verwisselen. We zouden samen naar het Ratbikertreffen in Nieuwegein rijden, maar eerst moest ik ff bij een VF1000 in zijn woonplaats kijken. Enfin ik kom daar aan toen hij dus net een splinternieuwe Bromma had gekocht. Dat is wel even wat anders dan een GSX750ES. Maarrrr van alle modernistische motoren zou ik dus wél echt graag eens een electrische motor willen proberen. D'r zit dan geen ziel in maar ik verwacht voor wat betreft het rijden er wel echt veel van. En de uitvoering zoals Henri heeft is ook echt mooi.
Goed weer over naar de peut met een ziel. Naar IJsselstein:
1379394


Wij naar dat Ratbiker treffen. Graasje cola besteld, vonden we de fietsen een ietwat apart thema hebben.
1379392


1379393


Bleken we net verkeerd te zijn geweest bij de HD Utreg club of zo......bijna wat de bedoeling was.....
We hadden nog 100 meter door moeten rijden. Dit was ook wel gaaf maar geen ratbikes dus.
@ Ivan, jazeker. Als je de plaatjes in zijn topic bekijkt ziet het er beter uit, maar zo recht van de zijkant....
 
vonden we de fietsen een ietwat apart thema hebben.

Echte griezelfietsen...:+

Brammo moest ik ook ff googlen... 🙄 maar ook hier zal men wel een herriefiets van kunnen maken...
Overigens heb ik het nooit begrepen....wat mensen bezielt om te toeren op een herriefiets, op een circuit a la maar voor toer tochtjes of woon werk...
 
Zei iemand iets over uitlaatdempers en herrie? Let even op deze dempers. Waar dan?
Toch vind ik dit stiekum wel een heel leuk ding.
349)
1379704


Dan een Honda XBR500 1 pitter. Spaakwielen in plaats van de comstars maakt deze wel veel mooier.
350)
1379705


Royal Enfield Bullit 350 behoeft geen introductie denk ik zo.
Dit wel de modernere variant met schijfremmen.
351)
1379706
 
Echte griezelfietsen...:+

Brammo moest ik ook ff googlen... 🙄 maar ook hier zal men wel een herriefiets van kunnen maken...

Deed ik vroeger al... men neme een ruiten heer of schoppen boer EN een wasknijper :+_O-

Serieus, ik schrik mij elke keer de pietjes al zo’n batterijen auto opeens begint te rollen. Normaal hoor je de motor of ziet wat uitlaat rook zodat je weet dat men zo gaat rijden, vooral op parkeerplaatsen bij de buurtsupers....
 
Ik vind dat jammer ,wie ooit bedacht heeft dat dat mooi moet zijn:?
 
:+
Gelukkig mogen smaken verschillen. En er is niemand die kan bedenken wat jij mooi "moet vinden" dat bepaal je lekker zelf. Mooiste fiets op deze pagina is wat mij betreft de Indian nummer 338.
Persoonlijk vind ik aangepaste Youngtimers vaak erg leuk, waarbij er soms in mijn beleving en naar mijn smaak ook veel mis is gegaan. Maar ieder zijn eigen smaak. Bij café racers is het vaak laag stuur erop/clip-ons en een ander zadeltje zonder schuim, achterframe inkorten, ander kachterlichtje, kippers eraf, kentekenplaat ergens aan frommelen en de café racer is klaar............niet dat mijn motoren klaar zijn...........:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan