Foto topic van Tomcat_

Leuk filmpje. Was wel minder weer toen dan afgelopen keer zo te zien.
BSA A65, 500cc, Bert Vermeer uit Pernis
310)
IMG_4428.JPG


BMW R90s
311)
IMG_4429.JPG


Triumph zijspan, 1969, Ruud Ehrensperger, Schagen
312)
IMG_4430.JPG
 
Wel, waar breng je ons vandaag naartoe?
:9 *O*
Eh......de foto sessie van de HMV Nieuwerkerk a/d IJssel is ten einde. Geen idee eigenlijk wat nu?
Volgens mij heb ik verder alles al eens gepubliceerd, alleen dan niet alles hier en op deze manier.

Geplaatst:
NVT Woerden 2018
Classic Superbike Meeting gehouden op 18 juni 2017 in Uithoorn
Poeldijk, naar KMS. Daar was op 13-8-2017 een meeting
2 september 2018 naar Beusichem. Naar de Ital dag
MFMM van 8 mei 2011, McD Veenendaal
6 mei 2018, Nieuwerkerk aan den IJssel, HMV classic demo

Ik dacht dat ik het caféracertreffen in Achterveld dit jaar ook al gedaan had. Maar kan het zo niet vinden waar dan.
Dus heb ik dat gepost??
Ik doe gewoon ff de eerste foto's dan hoor ik het wel......

De eerste foto is op de heenweg, de Appie Pegaso 650 van Dennis die inmiddels is verkocht.
322)
IMG_4477.JPG


Ik was ook op de brommert, m'n klapkat Suzuki GSX 750 SF
323)
IMG_4478.JPG


324)
IMG_4479.JPG


Honda VT750S. Wel leuk in die Honda kleuren
325)
IMG_4481.JPG


Zijn dit bekende foto's of niet? Doorgaan of niet?
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, gewoon lekker doorgaan!:t
Ik ken deze foto's nog niet, buiten dat heb ik de caféracer dag gemist dit jaar. Het jaar ervoor overigens ook, dit terzijde.;)
 
Plaatje meteen van de mooiste racert die in achterveld gespot is *O*

Afb0033.jpg


En dat is natuurlijk alleen al om het feit dat deze MZ/ETZ250 ooit omgebouwd is door mijn vader :P

Laverda 500 tank, zitje duc 900, zijkapjes origineel bewerkt met pollie en ester en in eerste instantie een beschaafde sebring uitlaatdempertoeter.

Deze fiets is daarna overgenomen door een collega van m'n vader en heeft er nog de nodige centjes aan gespendeerd door het blokje naar vd Kuinder te brengen, het lakwerk professioneel te laten spuiten en er een wat meer praatjesmakende uitlaat aan te hangen.

Al met al eens goed voor een "best of show" prijs, of het de 1e,2e of 3e was weet ik niet meer maar het rrrrengdengdeng... deng ....deng trekt altijd nog veel bekijks :t
 
OK, we gaan door. op 1 juli 2018 was het café racertreffen in Achterveld. Heel leuk treffen alleen is dit makkelijk te missen want op diezelfde dag is er nog een klein evenementje in Assen zo schijnt.......
Je kan je afvragen wat een Triumph Thruxton op een café racer treffen te zoeken heeft, althans als het de splinternieuwe versie betreft. Nou voor een splinternieuwe motor die niet aangepast is, is ie wel heel mooi, en echt café racer. En wie zegt dat een café racer oud moet zijn? OK oud heeft wel mijn sterke voorkeur maar mooi is deze wel wat mij betreft.
326)
IMG_4482.JPG


Ducati 900 Superlight
327)
IMG_4483.JPG


Te nieuwe Harley
328)
IMG_4484.JPG


Veel betere Harley
329)
IMG_4485.JPG


330)
IMG_4486.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ah, daar istie weer. De zelfbouw Harley.
Zit echt ontzettend veel zelfbouw in, vanaf de wielen t/m het frame.
Als het goed is is de eigenaar vroeger soort van collega van mij geweest.
Heb de motor al een paar keer gespot maar loop de eigenaar altijd net mis helaas.
Ontzettend lange vent vandaar dat de motor in proportie best groot is.
39FAB00B-54F3-4D09-BB2C-51AFB71D4501.jpeg

Hier staat hij in huizen tijdens huizer/oldtimer dag. Maar wederom de eigenaar spoorloos -O- ik had natuurlijk overal kunnen aanbellen of wachten dat hij naar buiten komt....

Zo’n truxton vinnik trouwens ook best leuk:t Ducati ook , al istie geel
 
Zelf zou ik nooit zo'n Thruxton kopen, dan zou ik voor een "echte" gaan. Maar goed daar heb ik de centen toch niet voor. Maar zo'n zelfgebouwde Harley echt geweldig hoor.
Dan door met een BMW R60/7, en zoals het hier hoort in café outfit.
331)
1366352


En een Matchless. Weinig gepoetst, wel echt gebruikt zo te zien.
332)
1366353
 
Bestaat er ergens (b.v. op dit forum) een kalender voor oldtimer e.d. dagen?
Heb de zoekfunctie geprobeerd maar werd daar niet veel wijzer...🙄
 
Bestaat er ergens (b.v. op dit forum) een kalender voor oldtimer e.d. dagen?
Heb de zoekfunctie geprobeerd maar werd daar niet veel wijzer...🙄
Ik denk idd dat daar behoefte aan is. Ik had het hier al in de openingspost gezet, maar misschien wil iemand anders hiervoor een topic openen, of proberen "we waar is wat te doen" wakker te maken want dat is niet erg bijgehouden. Daar hoort het mijns inziens allemaal wel te staan of niet dan?
 
Laatst bewerkt:
@Tomcat_

Ik dacht dat er op het forum wel het e.e.a. zou zijn te vinden met zoveel classic liefhebbers hier maar niet dus...
Deze agenda is wat ik wel via Google kon vinden...zelf ben ik nog niet eerder naar een evenement geweest
maar het lijkt me (gezien alle mooie plaatjes) wel top om een paar van dergelijke evenementen te gaan bezoeken dit jaar.
 
@Tomcat_
...zelf ben ik nog niet eerder naar een evenement geweest
maar het lijkt me (gezien alle mooie plaatjes) wel top om een paar van dergelijke evenementen te gaan bezoeken dit jaar.
Dan heb je écht heel wat krenten in de pap gemist. Absoluut een paar evenementen inplannen en gaan, daar krijg je echt geen spijt van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan