Formule 1 naar Assen ?

Ik zou het echt dood en doodzonde vinden als ze het motorcircuit minder aantrekkelijk maken om er een F1 te kunnen houden.
Laat ze maar wat moois van Zandvoort maken. Of om mijn part een leuk stratencircuit door Rotterdam, of een gloednieuw circuit in de polder.Assen is een top motorcircuit en dat moet het blijven.
 
Optiefen met die F1. Wedstrijden die in de pitsstraat worden uitgevochten, ga alstublieft weg en blijf weg.

Jaaaaaa, in de MotoGp gebeurt het ook wel eens, weet ik. Dank u.
 
Ik zou het echt dood en doodzonde vinden als ze het motorcircuit minder aantrekkelijk maken om er een F1 te kunnen houden.
Laat ze maar wat moois van Zandvoort maken. Of om mijn part een leuk stratencircuit door Rotterdam, of een gloednieuw circuit in de polder.Assen is een top motorcircuit en dat moet het blijven.

Lijkt mij ook wel wat, en dan aub geen Hermann Tilke met z'n doodsaaie ontwerpen.
 
Lijkt mij ook wel wat, en dan aub geen Hermann Tilke met z'n doodsaaie ontwerpen.

Het oude Zandvoort is getekend door ene Hans Hugenholtz. Evenals Suzuka. Beiden briljante layouts. Het Mickey Mouse baantje van nu op Zandvoort is gewoonweg sneu voor F1 doeleinden. En voor de rest: Weer een discussie over F1 terug naar Nederland. De zoveelste sinds 1985. En ongeveer het 3e of 4e topic op MF over hetzelfde onderwerp in korte tijd :z
 
De superbikes zijn van de eerste zondag in september naar het natte koude april gegaan, omdat zonodig de cart series naar Assen gehaald moesten worden. Na dat eenmalige ongenoegen is dat nooit terug gedraaid. Wat zou er deze keer voor moeten sneuvelen, de TT ? Doe maar niet, er is al genoeg moois om zeep geholpen met luchtfietserij.
 
Goede zaak! Geen F1 op Assen, de baan is w.m.b. al genoeg verkut met de nieuwe noordlus van tien jaar geleden :X
 
Jeeeeeh🤗🤗🤗🤗
F1 terug in Zandvoort






Ken ik mijn bijkamer gaan verhuren voor €5000,- per dag.
Ex toeristen belasting.
Incl ontbijtje en lunch pakketje uiteraard, en voor €50,- wordt u ook nog bij het dichtstbijzijnde station afgezet.
🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑
 
Terug
Bovenaan Onderaan