Woon jij heel toevallig in Almere, bij een rijtje recent omgekapte bomen in de buurt?
Lelystad:
5,g-jo(ovb, motor rijdbaar)
Er zijn op meerdere plekken in Almere bomen gekapt, langs de hoge vaart, langs de tussenring en richting de manege in buiten dus wellicht iets concreter...
alleen heb ik dan de opmerking dat als we om 9 uur in Lelystad vertrekken.. dat we dan iets na tienen al in veenendaal zijn... en het begint pas om 11 uur.
we waren de vorige keer incl stop in Harderwijk ook al best vroeg.
Ok jongens die niks gewend zijn, haha nee iets later is goed hoor 09:45 lely doen dan?
Hey Donny gek, wel vet als je mee gaat man. Roy komt miss met de auto nog ff kijken hij gaat ook beginnen binnekort. Laat maar ff weten van tevoren of je mee gaat dan weet ik of we moeten wachten als je er niet bent.
@Rob. Ja die tijden houden we aan kennen we uitslapen en komen we mooi op de foto. in ieder geval horen ze mij allang optijd aankomen haha. Vond het echt grappig met dat golfje toen bij het stoplicht beetje gassen :D.
Ze voorspellen voor dit weekend toch redelijk goed weer. beter dan vandaag watn een ramp. het regent een beetje en heel nederland gaat vijftig rijden en vol in de remmen. Dus met de vrachtwagen maar max linker baan op
@Rob. Ja die tijden houden we aan kennen we uitslapen en komen we mooi op de foto. in ieder geval horen ze mij allang optijd aankomen haha. Vond het echt grappig met dat golfje toen bij het stoplicht beetje gassen :D.
Ze voorspellen voor dit weekend toch redelijk goed weer. beter dan vandaag watn een ramp. het regent een beetje en heel nederland gaat vijftig rijden en vol in de remmen. Dus met de vrachtwagen maar max linker baan op
gezien reib-flip en ik de enige zijn die weten dat jij rob heet.... en je je er niets van kan herinneren... zou er een mogelijkheid kunnen bestaan, dat er nog iemand in dit topic rond hangt die ook rob heetBedoel je mij met Rob?? (ik kan even geen golfjes herinneren bij de vorige meeting namelijk en eigenlijk ook geen Z750)
Ik ben vandaag voor de tweede keer in een half jaar tijd met de auto gegaan, en dat was de enige juiste keus. Ik heb niet in de file gestaan, ben niet nat geworden/gebleven en heb ook geen uur vertraging gehad. Ik ben niet bang voor een beetje regen, maar als het zo wordt zoals vandaag ga ik niet motorrijden.