Finish me Niels; een Z1000 zoektocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

motor-boot

Verbreek de stilte als het een verbetering is
7 jul 2017
1.472
1.090
Onlangs een vracht spullen gekocht.
Het moet uiteindelijk een fraaie Kawasaki Z1000 worden met een herkenbare 80-er jaren uitstraling
Bij het schoonmaken en inventariseren vond ik bovenstaande tekst op het frame; Finish me Niels , dus mochten er MF leden zijn die dit project herkennen en er wellicht meer van weten, dan hoor ik dat graag!
Het is mijn eerste Kawa, als project, dus alle tips en info is welkom.
Zojuist zijn de banden gemonteerd op de velgen; een vers setje Heidenau zat er al bij.
Wellicht weet iemand wat het oorspronkelijke plan was van dit project, dan hoor ik het graag:t
 

Bijlagen

  • finish me niels.jpg
    finish me niels.jpg
    1 MB · Weergaven: 102
_O- Ik denk een projectje van iemand wat al een tijdje stil lag.
Moeders de vrouw had de ruimte nodig in de schuur voor de kinder-bakfiets, dit was de eerste subtiele hint..... :+
Maar leuk project, het zitje icm de heidenau banden had het een dirt-track achtige fiets moeten worden. :t
 
zit er ook een kenteken bij ? b. jaar heb je ook wat meer info . foto`s blok voor ons als Ik het frame zie denk ik zelf 1980 Z 1000 j/ R
 
Ik vermoed idd dat het een soort dirt tracker moest worden, daarom de wielen en het stuur mar even inelkaar geflanst voor een foto.
Nou moet ik zelf zeggen dat zo,n motor qua soort me niet veel zegt, dus moet ik nog eens een keer nadenken hoe ik hier een andere twist aan kan geven...
 

Bijlagen

  • dirtt.jpg
    dirtt.jpg
    351,4 KB · Weergaven: 35
zit er ook een kenteken bij ? b. jaar heb je ook wat meer info . foto`s blok voor ons als Ik het frame zie denk ik zelf 1980 Z 1000 j/ R
Klopt,het is een Z1000 uit 1981
 

Bijlagen

  • z1000 blok.jpg
    z1000 blok.jpg
    1 MB · Weergaven: 35
Ik vermoed idd dat het een soort dirt tracker moest worden, daarom de wielen en het stuur mar even inelkaar geflanst voor een foto.
Nou moet ik zelf zeggen dat zo,n motor qua soort me niet veel zegt, dus moet ik nog eens een keer nadenken hoe ik hier een andere twist aan kan geven...
Ander kontje en een paar clip-ons erop, caféracer !
 
Spul is verkocht, dit topic mag op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan