DefensiveDriver
MF'er
Hi peeps,
De VTR sp1 2002 geeft zo nu en dan de rode FI lamp. Dit doet ie alleen (lijkt het) bij hogere snelheden of wheelie achtige taferelen (vibratie afhankelijk?). De lamp gaat aan maar de motor gedraagd zich op dat moment niet vreemd. Contact uit en weer aan dan is de lamp weer uit.
Map sensor heb ik gecontroleerd maar denk niet dat het daarin zit...de kabels van de injectoren heb ik gecontroleerd en schoongemaakt(zijn volgens mij geen trigger op de FI indicatie want wanneer ik een van de injectoren loskoppel gaat de lamp niet aan)
Massa lees ik ook hier en daar maar is in dit geval niet aannemelijk omdat het snelheid (vibratie) gerelateerd lijkt te zijn en de storing zich laat resetten. Om dezelfde reden lijkt me de tp sensor ook niet aannemelijk.
Volgens het wphb zou de FI lamp bepaalde keren moeten flashen, de aantal flashes zou gerelateerd zijn aan bepaalde storingen. In mijn geval gaat de lamp aan en niet meer uit, tot contact dus uit en weer aan word gezet....
Kan het zijn.....de kettingspanning is momenteel veeel te slap, dat dit via de speed sensor (welke op het FI schijnt te zitten) de FI triggert ?
Kunnen jullie me helpen ? Thanks !
De VTR sp1 2002 geeft zo nu en dan de rode FI lamp. Dit doet ie alleen (lijkt het) bij hogere snelheden of wheelie achtige taferelen (vibratie afhankelijk?). De lamp gaat aan maar de motor gedraagd zich op dat moment niet vreemd. Contact uit en weer aan dan is de lamp weer uit.
Map sensor heb ik gecontroleerd maar denk niet dat het daarin zit...de kabels van de injectoren heb ik gecontroleerd en schoongemaakt(zijn volgens mij geen trigger op de FI indicatie want wanneer ik een van de injectoren loskoppel gaat de lamp niet aan)
Massa lees ik ook hier en daar maar is in dit geval niet aannemelijk omdat het snelheid (vibratie) gerelateerd lijkt te zijn en de storing zich laat resetten. Om dezelfde reden lijkt me de tp sensor ook niet aannemelijk.
Volgens het wphb zou de FI lamp bepaalde keren moeten flashen, de aantal flashes zou gerelateerd zijn aan bepaalde storingen. In mijn geval gaat de lamp aan en niet meer uit, tot contact dus uit en weer aan word gezet....
Kan het zijn.....de kettingspanning is momenteel veeel te slap, dat dit via de speed sensor (welke op het FI schijnt te zitten) de FI triggert ?
Kunnen jullie me helpen ? Thanks !