Fehn Wochenende nr.9

In dat geval zeg ik af! :X O-)

Komt er nog iemand in de buurt van Slochteren komende week? Die 2 slaapzakken en een tent mee kan nemen? Aangezien ik een gebroken pols heb en dus gedwongen achteropzitdame moet zijn, hebben we wat logistieke problemen anders :/


Volgens de Tomtom kom ik er redelijk langs.
 
In dat geval zeg ik af! :X O-)

Komt er nog iemand in de buurt van Slochteren komende week? Die 2 slaapzakken en een tent mee kan nemen? Aangezien ik een gebroken pols heb en dus gedwongen achteropzitdame moet zijn, hebben we wat logistieke problemen anders :/
Mocht het niet lukken dan hebben wij voldoende plek in de tent en eventueel ook nog wel 1 of 2 extra slaapzakken te leen.
 
Mocht het niet lukken dan hebben wij voldoende plek in de tent en eventueel ook nog wel 1 of 2 extra slaapzakken te leen.
Hier dito!
Plek genoeg in de tent, en ook genoeg slaapzakken. Matjes of luchtbedjes dan weer niet.
Ik kom met de auto, dus genoeg plek om eea mee te nemen.

Kortom- het komt goed!
 
Mocht het niet lukken dan hebben wij voldoende plek in de tent en eventueel ook nog wel 1 of 2 extra slaapzakken te leen.

Hier dito!
Plek genoeg in de tent, en ook genoeg slaapzakken. Matjes of luchtbedjes dan weer niet.
Ik kom met de auto, dus genoeg plek om eea mee te nemen.

Kortom- het komt goed!

Goed,goed, komt goed,als het goed is vandaag.....
 
:X Mijn vleesleverancier schijnt failliet te zijn.....
Nu moet ik iets anders gaan zoeken. -O-
Of we moeten zelf slachten. Heeft iemand nog een varken rond lopen, of iets anders wat op de gril kan? :P
 
:X Mijn vleesleverancier schijnt failliet te zijn.....
Nu moet ik iets anders gaan zoeken. -O-
Of we moeten zelf slachten. Heeft iemand nog een varken rond lopen, of iets anders wat op de gril kan? :P
Ik heb wel twee katten. :P

Maar ik kom niet echt in de buurt voorlopig. :/
 
Ik ga morgen tegen 13.30 rijden en hoop rond 17.00 aan te komen.
Hopelijk zijn de weergoden gunstig morgen ( en de dagen daarna )
:W :W
 
Hm ……. ik kan morgenmiddag geen vrij krijgen, dus wij vertrekken pas om 18.00 vanaf het Sjatootje.

Reken maar niet op ons met eten :/
 
Laatst bewerkt:
Spullen zijn ingepakt en we nemen extra de badkleding maar mee gezien het weer hier _O- _O-

Tot morgen allemaal :] :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan