Fazerrijders - Hangplek - deel 15

Heb hem gekocht bij MLM tijdens de kortingsactie, scheelt toch weer een beetje. :)

Is natuurlijk noch steeds een hap geld maar vering/demping is wel een belangrijk onderdeel en niet verkeerd om te vervangen na 18 jaar. Wil ook nog stalen remleidingen (en een andere demper voor iets meer muziek), hopelijk komt er binnenkort weer een kortingsactie. :9

Stalen remleidingen liggen hier ook klaar. Icm een setje stuurverhogers om lekkerder te zitten 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: JBi
Stalen remleidingen liggen hier ook klaar. Icm een setje stuurverhogers om lekkerder te zitten 😄
Die heb ik laatst van de motor afgehaald :9

Nog niet mee gereden dus ben benieuwd naar wat ik fijner vindt. Als ik origineel fijner vind heb ik straks nog een mooi setje in de aanbieding }:O
 
Die heb ik laatst van de motor afgehaald :9

Nog niet mee gereden dus ben benieuwd naar wat ik fijner vindt. Als ik origineel fijner vind heb ik straks nog een mooi setje in de aanbieding }:O

Komt ie nou mee, heb net twee setjes gekocht (15 mm en 25 mm) om te proberen 😋
 
Komt ie nou mee, heb net twee setjes gekocht (15 mm en 25 mm) om te proberen 😋
Haha, volgens mij had ik er 20mm op zitten van SW-Motech (50 euro nieuw 8)7).

Morgen maar is een testritje maken als het weer een beetje mee zit. Ruit spoilertje heb ik er ook al afgehaald omdat ik dat ding oerlelijk vindt. Benieuwd hoeveel effect dat heeft, met name op de snelweg. Als het echt zin heeft (voor mij) dan monteer ik hem wel weer.
 
Ik ben er uit, origineel vind ik zelf prettiger. Duz als iemand interesse heeft in stuurverhogers. :)
 
Eindelijk nieuwe banden onder de Fazer. Het lijkt haast een andere motor nu. De vorige banden waren inmiddels grijs.
(Dotcode uit 2012, dan krijg je dat)

Ik vind 2012 nog wel meevallen eigenlijk. Zal eerder het slijtage patroon zijn geweest denk (plat gereden). Desalniettemin rijden nieuwe bandjes altijd alsof je een nieuwe motor hebt 😁
 
Ik vind 2012 nog wel meevallen eigenlijk. Zal eerder het slijtage patroon zijn geweest denk (plat gereden). Desalniettemin rijden nieuwe bandjes altijd alsof je een nieuwe motor hebt 😁

Nee, ik doelde echt op de kleur. Had het slecht verwoord.
Rijden ga ik vandaag pas ermee doen. Gisteren maar 2 kilometer naar huis gereden dus daar kan ik weinig over zeggen. Wel dat ik veel meer comfort had over gaten in de weg maar dat komt omdat de vorige gecupped, opgedroogd en versleten waren. Overigens de eerste banden ooit die ik gecupped heb. Pilot road 3, slecht spul.
 
Eindelijk nieuwe banden onder de Fazer. Het lijkt haast een andere motor nu. De vorige banden waren inmiddels grijs.
(Dotcode uit 2012, dan krijg je dat)

Valt nog wel mee toch? Ik heb er ook net verse bandjes onder liggen (Bridgestone t30 evo). Mijn oude banden kwamen uit 2007🙊. Heb alleen nog niet kunnen rijden omdat mijn achter remklauw de geest heeft gegeven. Van t weekend een fz1 klauw eronder knutselen👍🏽
 
Valt nog wel mee toch? Ik heb er ook net verse bandjes onder liggen (Bridgestone t30 evo). Mijn oude banden kwamen uit 2007🙊. Heb alleen nog niet kunnen rijden omdat mijn achter remklauw de geest heeft gegeven. Van t weekend een fz1 klauw eronder knutselen👍🏽

Heb je wat foto's van jouw motor? Ik zie dat jij geen voorkuip hebt en vind er eigenlijk wel cool uitzien.
 
Heb je wat foto's van jouw motor? Ik zie dat jij geen voorkuip hebt en vind er eigenlijk wel cool uitzien.

Uiteraard heb ik dat 😉 wil eigenlijk een iets lager windscherm maar dit was t beste dat kon vinden destijds.
20181022_165511.jpg
20181022_165701.jpg
 
Pirelli Angel GT. Geen idee nog of het wat is verder maar volgens de testen komen ze erg goed uit de bus. Ja, er is een nieuwe Angel GT 2 maar die moet zich eerst nog bewijzen.

Heb die Angels GT nu ook onder, fazer 1000 bj 2002 .

Reageert op lengte richels nogal..stuurt zwaarder in dan, ContiRoadAttack 2 EVO | Continental die ik hiervoor op had.

Deze Angels eraf zijn ga ik terug naar Conti..gingen trouwens lang mee 10.000 km!
 
Laatst bewerkt:
RoadAttack heb ik op mijn vorige motor ook gehad, wel eerste model. Maar die bevielen wel goed! Heb nu Bridgestone T30 omdat die er onder zaten bij aankoop. Ben zelf ook erg te spreken over MPR4
 
Heb de blue dot fazer 1000 klauw vandaag gemonteerd. Ging eigenlijk best soepeltjes👌🏽 en het staat ook nog eens 1000x beter.
20190323_142835.jpg
 
Hoi,

Ik zit al een tijdje te denken om misschien de uitlaten van mijn FZ6 uit te boren.
Iemand ervaring ermee? Niet de grootste maat boor, maar ik wil toch meer geluid :') voor weinig geld.
Tenzij het niet aan te raden is natuurlijk, dan maar sparen voor een nieuwe uitlaatsysteem.
 
Hoi,

Ik zit al een tijdje te denken om misschien de uitlaten van mijn FZ6 uit te boren.
Iemand ervaring ermee? Niet de grootste maat boor, maar ik wil toch meer geluid :') voor weinig geld.
Tenzij het niet aan te raden is natuurlijk, dan maar sparen voor een nieuwe uitlaatsysteem.
Je kan het altijd proberen, staan op youtube genoeg filmpjes hoe je het kunt doen.

Zou zelf persoonlijk gewoon sparen voor een andere demper maar dat is natuurlijk wel prijzig gezien jij er 2 moet hebben i.p.v. 1. :9
 
Je kan het altijd proberen, staan op youtube genoeg filmpjes hoe je het kunt doen.

Zou zelf persoonlijk gewoon sparen voor een andere demper maar dat is natuurlijk wel prijzig gezien jij er 2 moet hebben i.p.v. 1. :9
Klopt, alleen heb ik wel gehoord dat als ik de uitlaat boor. Dan loopt de motor niet meer zo goed.
Klinkt misschien ook wel logisch aangezien je gaten maakt waar ze niet horen :P
En.... idd.... Goedkoopste demper met een e-keur is rond de €500,- ...
 
Klopt, alleen heb ik wel gehoord dat als ik de uitlaat boor. Dan loopt de motor niet meer zo goed.
Klinkt misschien ook wel logisch aangezien je gaten maakt waar ze niet horen :P
En.... idd.... Goedkoopste demper met een e-keur is rond de €500,- ...
Denk niet dat een iets meer open einddemper veel effect heeft op de motorloop (iig niet merkbaar), als je de kat eruit haalt mag je wel gaan afstellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan