Fazerrijders - Hangplek - deel 15

Heeft iemand misschien een foto van welke buisjes er dan afgedicht moeten worden in het filterhuis?

Groet, roel

full

full

:W
 
Hoi,

Ik zal me hier ook even voorstellen!
Mijn naam is roel en woonachtig in alkmaar

Na jaren supersport gereden te hebben heb ik sinds december een fz1n uit 2009 *O*

Een groot feest!!!

Nu zit er sinds kort een sc project demper onder met een super geluid alleen is het lucht/brandstof mengsel niet top
Waardoor hij enorm knalt en roffelt
Nu vind ik een knalletje leuk maar door deze knallen voel ik me net een pubber met tekort aandacht :P

Heb hem al af laten stellen maar dat is niet voldoende.
Nu kan het verholpen worden door een power commander maar kan iemand mij vertellen welk ik moet hebben?

Past bijv. een commander van een r1 ook op de fz1n uit 2009?


Groet roel[afbeelding]

Welkom Roel!

Helaas geen kennis van de fz1, maar gelukkig genoeg anderen wel :)
 
~Jasper van Iwaarden schreef op 02 juni 2018 @ 10:31:[/
Ik heb juist de schetsplaten gespoten in zwart metallic (2 componenten spuiten op werk), dit staat erg strak, nou was het linker plaatje ernstig versleten dus die heb ik opnieuw geborsteld maar origineel zijn ze geëtst denk ik dus het zag er niet zo mooi uit vergeleken met rechts die nog netjes is. Toen gekeken of aluminium black een mooi resultaat gaf (zwart op zwart) maar dat heeft het alleen maar lelijker gemaakt.

De rechterkant staat heel strak met een origineel plaatje contrasterend met de metallic zwart, dus dat wil ik links ook graag weer. Met spuiten krijg je niet hetzelfde effect/ materiaal contrast.thanks, heb ze een mailtje gedaan.


Ben benieuwd naar hoe duur het zal worden. Heb je trouwens een foto van de gespoten schetsplaat?
 
Vandaag m’n nieuwe toeter erop gezet. Net of de Titanic komt aangevaren, prachtig hard geluid. Was even wat moeite om alles te doen. Ik had alleen de toeter besteld, niet de plug en play kabel (30 dollar extra) of andere brackets. Dus met het spul wat ik nog had liggen en nog wat extra kabelschoentjes van Brezan kon ik aan de slag. Een elletje van de Praxis op maat gemaakt en na een middag zwoegen zat die erop *O*

bCO0VT8.jpg


5fFjeLE.jpg


A10Yek0.jpg
 
Heeft er iemand toevallig een plaatje van een Steunframe voor zijtassen op de FZS600? Ik heb gratis zijtassen gekregen maar om te zorgen dat ze netjes blijven hangen zoek ik een voorbeeld frame wat ik kan namaken.
 
Heeft er iemand toevallig een plaatje van een Steunframe voor zijtassen op de FZS600? Ik heb gratis zijtassen gekregen maar om te zorgen dat ze netjes blijven hangen zoek ik een voorbeeld frame wat ik kan namaken.

Eentje kopen, namaken en origineel retourneren ?
 
goedendag allen , mag ik even een vraagje stellen namens een vriend van mij.
hij heeft een fazer Fz 8 2011

en is niet tevreden over vermogensafgifte.

nu is de vraag....zijn hier modificaties voor deze machine?
moet er een powercommander gemonteerd worden?...of kan dit net als bij triumph gewoon andere mapping flashen?.
of zijn er andere betere mogelijkheden?.

bvd !
 
goedendag allen , mag ik even een vraagje stellen namens een vriend van mij.
hij heeft een fazer Fz 8 2011

en is niet tevreden over vermogensafgifte.

nu is de vraag....zijn hier modificaties voor deze machine?
moet er een powercommander gemonteerd worden?...of kan dit net als bij triumph gewoon andere mapping flashen?.
of zijn er andere betere mogelijkheden?.

Heb je het FZ-topic al geprobeerd?
bvd !
 
Vandaag de begrenzing er af gesloopt. Poah gaat hard zo. Binnenkort maar naar duitsland ofzo. En carbs moeten er wel echt weer een keer af en schoon en nieuwe rubbers etc. Houdt toch nog wel een beetje in
 
Ben benieuwd naar hoe duur het zal worden. Heb je trouwens een foto van de gespoten schetsplaat?

ze wilden niet los verkopen en helemaal complete schetsplaten gaan voor rond de €50 dus heb er niet verder naar gevraagd. Origineel nieuw plaatje bestellen kost ook tegen de €50 dus ook best prijzig.

Ben uiteindelijk voor de eerste link van motorparts-online.nl gegaan, daar was een schetsplaat zonder step €30,- incl. verzending. Dat vond ik nog wel te doen.

Ik zit nu in Engeland voor werk, misschien het weekend wel even tijd om de motor eens een nodige wasbeurt te geven, en dan zullen de foto's snel volgen :)
 
Beste fazer-rijders, ik heb op motorshopper een haynes manual voor de 1996-2003 versie en een einddemper geplaatst, mochten er geïnteresseerden zijn dan hoor ik het wel. Veel plezier met rijden allemaal op onze yammies :W
 
Laatst bewerkt:
Deze Fazer had ik gekocht in niet al te beste staat, liep op 3 cilinders en er hing meer los dan vast. Nu is die lopend en ben ik bezig hem in zo'n goed mogelijke staat te krijgen.

pByA9HX.jpg


De motor heeft een verlaagd zadel, dit is voor mijn vriendin heel fijn maar graag zou ik er een normaal zadel bij willen. Heeft iemand nog 1 liggen?
 
Deze Fazer had ik gekocht in niet al te beste staat, liep op 3 cilinders en er hing meer los dan vast. Nu is die lopend en ben ik bezig hem in zo'n goed mogelijke staat te krijgen.

[afbeelding]

De motor heeft een verlaagd zadel, dit is voor mijn vriendin heel fijn maar graag zou ik er een normaal zadel bij willen. Heeft iemand nog 1 liggen?
Mooie fiets hoor, wat wil je er allemaal nog aan doen?
Zadel kan ik je niet aan helpen maar zal niet zo heel moeilijk te vinden zijn online gok ik zo.
 
Leuke fiets inderdaad, met een lekker uitlaatje ook zo te zien. Zadel is zo gevonden, maar je bent makkelijk 75 euro kwijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan