FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 5

Welke bandjes heb jij onder je fazer zitten

  • Michelin Pilot Road (2)

    Stemmen: 9 13,8%
  • Michelin Pilot Power (2ct)

    Stemmen: 13 20,0%
  • Bridgestone Bt020/Bt021

    Stemmen: 28 43,1%
  • Bridgestone Bt014

    Stemmen: 5 7,7%
  • Metzeler Roadtec Z6

    Stemmen: 5 7,7%
  • metzeler sportec M1/M3

    Stemmen: 0 0,0%
  • Continentals

    Stemmen: 1 1,5%
  • Dunlops

    Stemmen: 4 6,2%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Status
Niet open voor verdere reacties.
Present in deel 5 :+

Metzeler Roadtec Z6 op allebei de Fazers (dus moet ik eigenlijk 2x stemmen) , ik vind het een superband. Na BT057(2x), BT020(2x), MPR(1x), BT014(1x)
Niet superflitsend qua stuurgedrag maar lekker neutraal en stabiel en ook in de nattigheid en bij lage temperaturen geven ze lekker veel vertrouwen lees: grip.

Een beetje kwestie van smaak en eigen gevoel, dus zullen banden altijd leuke onderwerpen blijven.

@Maeslander: welkom op MF *O*
@Roberto: sterkte met schadeherstel (tip: Motip matzwart uit spuitbus is een goede kleur voor je motorblok)
 
denk gewoon dat iemand de namen door elkaar haald (zal de leeftijd wel zijn O-) :P )

klik

shimmy dus
Of het nu roberto jacketti met zijn scooters of shimmy l..cotto :? was ?

Inderdaad een kleine persoonsverwisseling. Excusez moi :}

Het is ook zo lastig quoten van het ene naar het andere topic toe en dan moet je het proberen te onthouden en dan gaat de leeftijd meespelen....
 
Zal ff piccie plaatsen.

~
full
 
Of het nu roberto jacketti met zijn scooters of shimmy l..cotto :? was ?

Inderdaad een kleine persoonsverwisseling. Excusez moi :}

Het is ook zo lastig quoten van het ene naar het andere topic toe en dan moet je het proberen te onthouden en dan gaat de leeftijd meespelen....
Hehe toch bedankt voor de tip. Schade valt op zich mee, ga zaterdag beter kijken maar is dus volgens mij alleen carterdeksel en stuur uiteinde, zelfs mn kuip en spiegel waren niet bekrast, das dan wel weer het voordeel van sneeuw ;) Binnenkort maar eens afwerken en weer lakken.
Welkom Maeslander, ik zit zelf af en toe in Schagen dus misschien zie ik je nog wel eens rijden.
 
Ook gestemd. Bij mij liggen er de BT 020's op en rijden goed, dus blijf daar maar bij :)

Ben vandaag aan t hobbyen geweest in de schuur. Van t weekend een kist gemaakt om over mijn motor heen te schuiven, zodat wanneer er gewerkt wordt in de schuur er niets tegen aan kan vallen... Of zoals vorige week dat er een vent een wieldop op mijn motor legt, ook fijn! Want ons pap is automonteur en beunt 's avonds vaak bij. En mijn motor staat in dezelfde ruimte, vandaar...
Maar ik vond de MDF plaat die we er voorop hadden getimmerd niet zo mooi, dus nu ben ik aan t schilderen gegaan. En als het meezit dan heb ik er morgen een heel grote 46 in de Rossi stijl erop staan!
Pic van hoe t erbij staat at the moment:

full
 
En zo moet t morgen gaan worden:
full


Maar heb zin in t weekend, dan is t seizoensopening bij de Motorclub! Toch altijd weer gezellig, veel clubleden lang niet gezien, dus weer veel tijd nodig om bij te buurten!
 
Laatst bewerkt:
alleen measlander zit meer in het BMW topic geloof ik :+


Ja, daar is het ook erg gezellig!
ben ook al even op het SM forum geweest. Maar durf niet te vertellen waarover...
:X
Wordt er zaterdag/zondag nog wat rond gereden? Oh nee dan moet ik op het zaankantersforum zijn denk ik...
 
Laatst bewerkt:
jah nou dat hoef je niet te vertelle hoor.... dat kunnen we zo terug lezen..

je wilt je fazer inruile op een XT :X


ennuh zaterdag gaan figuur en ik ritje make in hillegom en omgeving om daar ff helmen te passen :P
 
Ja, daar is het ook erg gezellig!
ben ook al even op het SM forum geweest. Maar durf niet te vertellen waarover...
:X
Wordt er zaterdag/zondag nog wat rond gereden? Oh nee dan moet ik op het zaankantersforum zijn denk ik...

Zondag half elf van de zaanse schans ;)
 
Erbij?
Bij de auto, ja.
Nee ik heb nu even geen geld 'voor erbij'.

Maar ik snap wel dat het heel iets anders is (een xt gaat maar 170 ipv 260) en 'bezint eer ge begint' maakt me wel een beetje bang, maar het leuke is dat mijn pa ook toevallig een fazer heeft dus als ik 'm heel erg mis kan ik altijd die nog pakken.
ja togg...
 
mijn fazer gaat ook maar 170 (met moeite) :P

toch heb ik liever me fazer dan een xt hoor :)
alhoewel een xt voor sommige dingen ook wel leuk lijkt :)
 
Erbij?
Bij de auto, ja.
Nee ik heb nu even geen geld 'voor erbij'.

Maar ik snap wel dat het heel iets anders is (een xt gaat maar 170 ipv 260) en 'bezint eer ge begint' maakt me wel een beetje bang, maar het leuke is dat mijn pa ook toevallig een fazer heeft dus als ik 'm heel erg mis kan ik altijd die nog pakken.
ja togg...

Ik wil je niet bang maken hoor ;)

Lijkt mij alleen nog al een omschakeling .
(zegt de man die van loop/sloop-brik naar sjopper naar racer, naar sjopper en weer naar sport-tour is gegaan. Er nu 1,5 brik weer bij heeft en eigenlijk nog een zijspan wil :Y )


Je moet het natuurlijk allemaal gewoon zelf weten wat je doet. De 1 vind dit leuk en de ander weer wat anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan