favoriete plek TT circuit

65x45.2

NU 70x48.7
21 jul 2007
5.943
2.484
Malden
goedemorgen allen,

Mooi weer dit weekend dus morgen lekker naar BSB in Assen. Heb er zin :] Waar zullen we dit keer gaan zitten ? Mijn favoriete plekjes zijn de (oude) haarbocht en de ramshoek. Daar al zo vaak gekeken dus morgen misschien bij de ruskenhoek. Ben benieuwd wat jullie favoriete plekje is aan de TT baan.
 
Laatst bewerkt:
goedemorgen allen,

Mooi weer dit weekend dus morgen lekker naar BSB in Assen. Heb er zin :] Waar zullen we dit keer gaan zitten ? Mijn favoriete plekjes zijn de (oude) haarbocht en de ramshoek. Daar al zo vaak gekeken dus morgen misschien bij de nieuwe ramshoek. Ben benieuwd wat jullie favoriete plekje is aan de TT baan.

Wat is er nieuw aan Ramshoek? Bedoel je misschien de Ruskenhoek (na het rechte stuk, was vroeger traag, nu retesnel)?

Aangezien de enige video wall bij de hoofdtribune staat, denk ik dat wij weer richting GT / hoofdtribune gaan zitten.
 
inderdaad, foutje. was laat gisteren :Z en gezellig *O* bedoelde idd de ruskenhoek.
 
Winterdijk/GT gedeelte, zonder twijfel. Heb rond de hele baan gezeten maar er is (naar mijn mening) geen plek met beter zicht, sfeer en actie dan rond daar.
 
net terug van assen, dit keer bij de haarbocht op de 'oude tribune' lekker dicht op de baan en mooie acties gezien.
en genoten van Bo in de moto 3 race, wat rijdt dat manneke strak. Daar gaan we nog veel van horen en zien :Y nu snel eurosport 2 kijken :W
 
Winterdijktribune, helemaal recjts bovenaan tegen het talud van de ramshoek aan. Kun je ruskenhoek t.m. de GT zien. Mandeveen mis je dan alleen...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan