Kunnen degenen die zijn gaan kijken, hier vertellen wat er zoal te koop is. Zitten er 'nieuwere' modellen tussen en hoeveel goedkoper zijn ze dan?
Maat van mij en ik zijn er al wisten kijken.
Motorjas van evo. Scheelt toch heeeeeel veel in prijs.
Zei ik tochHoe heet die toko trouwens, Dallie? nog op gelet?
Ja hebben ze. In beperkte maten, ook die komen over 2 a 3 weken weer binnen.hebben ze ook larzen???
sport wel te verstaan
Weet ik niet en yep en yep. Ben er zelf nog niet geweest dus ik weet niet of ze er crossspullen hebben. Gezien de beschrijving van de lokatie kan ik je wel vertellen dat er een behoorlijk groot parkeerterrein om de hoek ligt, waar je dus wel voor het parkeren moet betalen. Tarieven weet ik eerlijk gezegd ook niet, want het is voor mij toch alweer een jaartje of wat terug sinds ik daar voor het laatste geparkeerd heb. Maar iig loop je binnen 5 minuten van dat parkeerterrein naar die winkel.(nogmaals gezien de beschrijving van de lokatie) En als ik zeg binnen 5 minuten bedoel ik ook BINNEN 5 minuten. Zelfs met een rollator kan je het namelijk binnen die 5 minuten reddenhebben ze ook crossspullen daar, en hoe is het met parkeren van de auto.
hebben ze daar parkeerplaaten en moet je daar betalen.
gr ger
Eej kerl, weet je toevallig of ze de Oxtar TCS Gore tex of Sidi vertigo tepor/gore tex hebben staan voor een leuk prijsje in maat groot?Ja hebben ze. In beperkte maten, ook die komen over 2 a 3 weken weer binnen.