Doelde meer op een soort van meeting bij 't lokale politiebureau ofzo...
Alle mensen die motor kwijt zijn tegelijk binnen laten wandelen daar... Laten zien hoeveel dat 't er zijn.. Kom je waarschijnlijk wel mee in de pers...
indd een hele goeie !!!Doelde meer op een soort van meeting bij 't lokale politiebureau ofzo...
Alle mensen die motor kwijt zijn tegelijk binnen laten wandelen daar... Laten zien hoeveel dat 't er zijn.. Kom je waarschijnlijk wel mee in de pers...
Daar heb ik wel een middagje voor over... Een stukje naar een lokale krant is misschien sowieso niet zo'n slecht idee?
Ik ben even aan het neuzen op de website van de gelderlander, op zoek naar het doorgeven van een 'tip' oid. maar krijg t niet echt gevonden (gokken op info@gelderlander.nl ?)... iemand hier ervaring mee, kwestie van langs gaan op het kantoor?
Ik denk dat het handiger is om eerst even de mensen op te trommelen en de slachtoffers van de motordieven "te verzamelen". Evt. een actie op te zetten en daarna met die informatie en precieze actie een nieuwsblad benaderen...
Ben zelf echter totaal niet bekend met Nijmegen en omstreken, dus is misschien handiger dat iemand het initiatief neemt die daar in de buurt woont, evt. zelfs wat slachtoffers in de omgeving kent/makkelijker kan benaderen.
Ik ga nu maar 's de slaapkamer opzoeken.
Gr,
Bart
De Gelderlander: Contact | De Gelderlander ServiceIk ben even aan het neuzen op de website van de gelderlander, op zoek naar het doorgeven van een 'tip' oid. maar krijg t niet echt gevonden (gokken op info@gelderlander.nl ?)... iemand hier ervaring mee, kwestie van langs gaan op het kantoor?
Politie flitst volgens mij liever levert meer op