extra Kryptonite sleutel

Ronald-070

Rookie
11 jan 2019
2
0
Beste leden, kan iemand mij helpen? Van mijn oranje Kryptonite disc lock ben ik 1 sleutel kwijt. Nu zullen jullie wel denken, geen probleem, laat er 1 bij maken, maar dat is juist het probleem. Via Kryptonite USA ben ik er inmiddels achter dat zij deze sleutels al zo'n 13 jaar niet meer gebruiken, zij kunnen mij dan ook (op nummer) geen sleutel meer leveren. Ik ben ook al bij talloze "sleutelhuizen" geweest en ook daar krijg ik alleen maar 0 op request. Het grote probleem is de buitendiameter van 8.5 mm. Is er iemand die iemand weet die deze sleutels heeft en bij zou kunnen maken of is er iemand die zo'n sleutel in een "uncut" uitvoering heeft? Ik hoor het graag. Alvast bedankt, Ronald.

20190111_142231.jpg
 
Geen antwoord op je vraag, wel een overdenking.
Het slot zal net zo oud zijn als je sleutel, dus minstens 13 jaar. Wellicht is het tijd om een heel nieuw slot te kopen? Als je dan kijkt naar kosten van een nieuwe sleutel of de kosten van een nieuw slot met genoeg sleutels, praat je denk ik over een paar tientjes verschil.
Mijn keuze zou een nieuw slot zijn :).
 
Lijkt me inderdaad niet moeite lonen om daar een extra sleutel voor te regelen. Zo duur zijn motorsloten nu ook weer niet. Zo niet kan je het slot natuurlijk gewoon met één sleutel blijven gebruiken. Mocht dat een keer foutgaan heb je dat slot er zo af met een haakse slijper of een betonschaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan