EvilSoes Fighter

kroonplaat
full
 
het blok is nu geheel gereviseerd, gespoten en hangt er nu ook weer onder, de foto's moet ik nog op de pc zetten.
 
Hey, waar haal je kleine dingen voor je blok zoals rubbers voor je kleppen? Internet of lokale dealer? Hoeveel kost zoiets?
 
die bestel ik bij de suzuki dealer, in margraten en kost vrijwel niks.. alle lagers in het blok en alle pakkingenen was ik zo een 300 euro kwijt..
 
Hallo allen, na tien jaar is er toch iets van vooruitgang geboekt.
het frame is toch in de verf afbijt gegaan en is gepolijst.
Er is een achterbrug van een GSR in gemonteerd, na wat aanpassingen aan het hoofd frame.
Blok delen zijn gepolijst
Er is een tank op gekomen van een Suzuki bandit na aanpassingen ervan ivm geen benzine pomp.
Geheel nieuw sub-frame gemaakt voor het triumph zitje.
uitlaatbochten gemaakt. nieuwe kabelboom gemaakt met motogadget componenten
gsxr.jpg
 
remt inderdaad slecht zonder remschijven ja, de motor is ook nog niet helemaal klaar.
moet de ketting nog verlengen, remschijven monteren, kabelboom verder klaar maken, de kilometerteller monteren, een demper voor in de uitlaat maken, spuiten, en nog heel veeel kleine afwerkpuntjes
 
remt inderdaad slecht zonder remschijven ja, de motor is ook nog niet helemaal klaar.
moet de ketting nog verlengen, remschijven monteren, kabelboom verder klaar maken, de kilometerteller monteren, een demper voor in de uitlaat maken, spuiten, en nog heel veeel kleine afwerkpuntjes

Oftewel: dit seizoen nog rijden!! *O*
 
HeeeeeY! daar is ie weer...

Netjes geworden, is dat mat blauw?
Ik zie ook dat je toch voor een andere einddemper hebt gekozen, teveel herrie of....?
 
Mooi dempertje!! Komt mij bekend voor 😉. Dacht de motor al ergens van te herkennen toen je hem via MP stuurde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan