EvilSoes Fighter

de gsx-r is nu gelast *D *
heb hem ver in elkaar staan, moet alleen nog gespoten worden.
en moet nog een nieuwe tandwiel set en ketting, want mijn ketting is gebroken B|
ook is de moer van mijn uitgaande overbrengings as kapot, geen draad meer op. dus daar ook een nieuwe moer, ( de draad is nog enigzinds goed )

zo staat ze er nu bij

full
 
ja weet ik.
hoop dat dat iig goed gaat komen.
eerst nieuwe moer kopen, en kijken of deze er goed op te draaien is, en anders met een snijmoer over de as en dan moer vastzetten met lock-tight.

EvilSoes.
 
hey, heeft iemand van jullie het elektrische shema van een gsx-r 750 van 91 ?
want ik zit in de knoei met mijn kabelboom B|
krijg geen stroom op me achterlicht.
dus heb het na gemeten, snap er nix meer van..

alvast bedankt.
EvilSoes.
 
zo oma, oprotten!

Zo'n verbouwing heb ik ook al eens gedaan voor een vent bij mij uit de buurt, hij heeft er alleen geen fighter van gemaakt, maar gewoon de kuipen er weer opgezet, stond wel cool
 
Hey EvilSoes,

Had je vanavond nog gespot in Heer. Motor zag er mooi uit (zover ik kon zien, want je was nogal snel langs) en maakte een mooi geluid

gr.
 
zo oma, oprotten!

Zo'n verbouwing heb ik ook al eens gedaan voor een vent bij mij uit de buurt, hij heeft er alleen geen fighter van gemaakt, maar gewoon de kuipen er weer opgezet, stond wel cool

hey joost !

heb je pix van die motor ?
en het duo zadel is binnen gekomen :}
nogmaals super bedankt !

EvilSOes.
 
nice bike mate ;) hehe

Hey ray, vet dattie weer loopt en shit he! Binnenkort die kont us ffkes spuiten he!

En dan gaan we nog us wat vette pics schieten van onze bikes hehe. En lekker rijden ;)

Verheug me al op 22 september, vol vermogen met de ZXR :)
 
thnx dave :)

en stin benzin, lekkere frietjes zijn dat hoor :9~


nog een kleine update :

andere voorpartij erop gezet.

full
 
Ik was dus diegene die ze gemaakt had ;) Over een half jaar is mn motor wel klaar denkt ik. Dan zal je hem na de zomer wel zien staan daar, als ik daar dan nog werk :)
 
hey joost !

heb je pix van die motor ?
en het duo zadel is binnen gekomen :}
nogmaals super bedankt !

EvilSOes.

Hallo,

sorry voor de ellende met het zitje, was even buiten mijn macht.
als het goed is staan er hier wel foto's, was een topic over een gsxr van 85?? met een achterframe en kuipwerk van een k1.
die vent heette iets van snow ofzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan