EvilSoes Fighter

EvilSoes

Die hard MF'er
28 nov 2004
310
0
Maastricht
heyz.. ik zat te denken.. of ik ook es een topic zou openen..
dusjah vandaar dit topic :+
ik heb een suzuki gsx 750 r van '91
deze is 25 KW ;( dus niet echt een musclebike :P
wat der aan is gebeurt :
fireblade zit erop gemonteert.. nix aan het originele subframe aangepast, op een paar beugeltjes na.
SF voorkapje, deze geeft eigenlijk te weinig licht volgens mijn gevoel.. nix om der mee in het donker te rijden..
recht stuurtje, en wat verder prutswerk :9

hier wat foto's









ik ben alleen nog van plan om een duozit erop te monteren,, want het is toch wel handig als je iemand mee kan nemen zo af en toe.


zo.. laat het commentaar maar komen ! :+

Evilsoes
 
2 jaar.. ;(
maarjaah daar doe je nix aan heh..
beter me aan die regel houden dan strax grote problemen krijgen...

Evilsoes.
 
mooi fietsje :}nou rij je ook niet volgens de regels, of hij moet ge�mporteerd zijn ;)

hmmz ik weet niet zeker..
maar verzekert ben ik iig wel.. want heb een uitdraai laten maken, met bewijs dat het 25 KW is...
ook heb ik bij de 25KS kit een TUV bewijs gekregen, en die staat op het frame nummer en kenteken van de soes. die kit heb ik in duitsland gekocht, en de verzekering gaat ermee akoort.
ik kan alleen wel een boete krijgen omdat het kenteken niet aangeeft dat het nu een 25 KW fiets is..
maarjah boetes krijgen kan ik nog voor veel meer dingen :P

EvilSoes.
 
Nice bike! Fireblade-kont is naar mijn smaak wat te fors, ben benieuwd hoe het er uit gaat zien met de R1-kont.
 
einderlijk heb ik een andere kont gevonden, voor niet al teveel geld 8-)
het is een gsx-r 750 kont van 2002 geworden..
heb em vandaag gehaald, en na het week-end begin ik met het sub-frame aan te passen..

hier een foto van de kont :9~

full


zoals je ziet, zijn de zadels niet orri, dus deze moeten ook nog passend worden gemaakt..

Evilsoes.
 
Ik denk dat hij met die gsxr kont nog vetter uit komt te zien. Ik ben je de laatste tijd (toen het nog mooi weer was) nog een stuk of 3 keer tegen gekomen op deze motor ;)

klats.JPG
 
jah idd haha dat kan ik me herinneren :)
is die ook 25kw ?
mjah we zullen elkaar nog wel vaker tegen komen..
waar woon jij eigenlijk ?

en jah deze kont gaat hoop ik een vooruitgang worden :Y
 
zo, ben ben vanavond begonnen, morgen gaat de flex derin })
hier een foto hoe het ongeveer eruit komt te zien...

full


de vorderingen worden gepost :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan