Even voorstellen

Het blijft angstvallig stil, misschien moet je er een foto bij zetten... alleen als je er van overtuigd bent dat-ie in je voordeel werkt...

Wij (onze groep) hebben ook een newbee van MF geadopteerd, bijna op deze wijze. En da's goed uitgepakt dus er is echt wel hoop *O**O*:o
 
Heb je trouwens gezien dat Roos 2 keer zo veel likes heeft dan berichten? :t
 
ik neem aan met motor en op de openbare weg :+

Maar wel op verschillende tijden en plaatsen

@Roos-Honda : Je zit op een testoseron-forum. Laat dat je niet afschrikken want in het echte leven zijn we allemaal reuze aardig...

En Willem, hieronder, kan je heel makkelijk Negeren door op de Negeerknop te drukken. Bij 12 negeerders wordt zijn account gewist
 
Van die negeerlijst?? Tuurlijk. Ik negeer niemand. Jij ook welkom
Ik ben het wel gewend genegerd te worden, geintjes kan ik ook goed tegen. Wat een meisje doet om aan een man te komen, zoals dit topic bijvoorbeeld, gaat mijn pet te boven. Een voorsteltopic in dit katern, er is toch een speciaal katern voor? Maar alle regeltjes terzijde gelegd, het is een meisje dus die zal wel weer niet beter weten?
Dus dan moet het haast een grapje zijn, straks een foto in bikini?

Zondag= vrijdag?

Ik doe er ook maar een gooi naar.
 
Dus dan moet het haast een grapje zijn, straks een foto in bikini?
Willem, ik heb geen foto in bikini. Wel in zwembroek maar die wil je niet zien... Het is trouwens geen gezicht, een walrus in een zwembroek

Ik was eens met mijn zwager van het zelfde formaat als ik olie aan het verversen van zijn auto, staat er de volgende dag in de krant "Volvo parkeert op 2 zeekoeien"
 
Ik ben het wel gewend genegerd te worden, geintjes kan ik ook goed tegen. Wat een meisje doet om aan een man te komen, zoals dit topic bijvoorbeeld, gaat mijn pet te boven. Een voorsteltopic in dit katern, er is toch een speciaal katern voor? Maar alle regeltjes terzijde gelegd, het is een meisje dus die zal wel weer niet beter weten?
Dus dan moet het haast een grapje zijn, straks een foto in bikini?

Zondag= vrijdag?

Ik doe er ook maar een gooi naar.
[/QUOT


Willem, weet niet wat jij in je hoofd haalt. Maar ik ben niet op zoek naar een man, dat staat niet in mijn bericht.... En daarbij ik heb een relatie met een dame dusja. Ben gewoon op zoek naar een leuk maatje, en wat is er mis met vrouwen op een motor?
 
Het blijft angstvallig stil, misschien moet je er een foto bij zetten... alleen als je er van overtuigd bent dat-ie in je voordeel werkt...

Wij (onze groep) hebben ook een newbee van MF geadopteerd, bijna op deze wijze. En da's goed uitgepakt dus er is echt wel hoop *O**O*:o

Hoi Rob,
Ik heb een foto van mijn motor erbij staan dus dat is genoeg toch
 
Ja duhu, wat denk jij dan


dag Roos
wat dacht je hiervan
1391724



:Y
 
@Roos-Honda

Je kunt mijn bericht dan wel lezen maar niet begrijpen, je bent hier nog maar net. Zodra je hier lang genoeg rondhangt snap je pas dat ik het voor je opgenomen heb. En nee, ik zoek geen motormaatje en al helemaal niet hier tussen die ondermaatse non functionele wannabeebikers...
 
Roos, nooit je startpost verneuken als je denkt dat het opgelost is :(

Roos-Honda zei:

Hoi mensen,
Ik ben Roos ben 26 jaar en kom uit Tilburg en ben op zoek naar een gezellig motormaatje om samen te rijden.
Verzoekjes zijn welkom! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan