Even voorstellen

SkarloC

MF'er
17 apr 2019
45
24
Bij deze wil ik me als nieuw forumlid even voorstellen. Mijn naam is Jasper van de Wijdeven, 44 jaar en woonachtig in het Brabantse Uden. Ik rijd als sinds mijn 18e motor.
Sinds 1999 in het bezit van een Ducati 916 Biposto waar ik altijd veel plezier aan beleefd heb (blijft een icoon). Na de geboorte van mijn twee dochters (11 en 14) is het motorrijden even naar de achtergrond verdwenen, maar sinds een jaar of twee het weer opgepakt.
Momenteel wel aan het kijken naar een ander type motor (KTM 990 Superduke lijkt me wel iets) omdat ik begin te merken dat de 916 toch wel erg compromisloos is wat rijstijl betreft en ikzelf ook een ouwe ... begin te worden ;).
Dus op zoek naar een wat rechtere houding op een sportieve fiets, waarbij een tweecilinder wel een vereiste blijft.
Zal me ook eens goed gaan inlezen wat betreft alle ervaringen hier.
 
Je heb ook Duc,s met rechte zit hoor,Hyperstrada,Streetfighter,Scrambler,Monster.
Zelf heb ik de Streetfighter 848 gehad,wat prestaties betreft zeker te vergelijken met de 916
en je zit rechtop.Dit was de motor van mij.Zoek je nog een goede motorzaak kan ik je Ros motoren in Etten Leur warm aanbevelen,heeft regelmatig Duc,s,
En KTM,s staan,en wat hij niet heeft kan hij wel aankomen.Het is een klein zaakje maar met topservice.
1387449
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan