Even voorstellen

N.J.F.

Ducati Multistrada 1200 S Sport / KTM 790 adv R
15 jan 2019
34
13
Zeeland
Beste motorliefhebbers,

Al enige tijd snuffel ik rond op dit forum, om meer info te verkrijgen over mijn motor.

Ik ben Nico Flikweert (31jr) en woonachtig in het Zeeuwse Heinkenszand.

Sinds 2014 mijn motorrijbewijs. Destijds een aantal jaren gereden op een BMW R1200rt van 2007.

Na een aantal jaren zonder motor, afgelopen jaar (2018) na de zomer een mooie (althans vind ik persoonlijk) KTM RC8 R van 2011 gekocht.

Een fantastische machine maar zeker ook even wennen. Ik heb nog niet heel veel km's gereden (ben een plezier/ mooi weer rijder) maar hoop vanaf het voorjaar lekker wat km's te gaan maken.

Nu dus alle tijd om de RC8 R eens goed te bekijken en onderhoud uit te voeren waar nodig.

Mochten er tips zijn, altijd welkom!

Met vriendelijke groeten Nico Flikweert
20181212_154250.jpg
20181212_154217.jpg
 
Hoi! Mooie machine!

Wel bijzonder: je hebt 5 jaar je rijbewijs, een 'aantal jaar' op een BMW gereden en een 'aantal jaar' motorloos geweest? Okeoke, 2 is ook een aantal. :P

Mocht je redenen kunnen gebruiken om te rijden dan zou ik eens een kijkje nemen bij The Riding Game, of straks meedoen aan Landmarkrally 2019. Zodra je hier minstens 30 posts hebt gedaan dan kun je bij het offtopic gedeelte waar je o.a. MF-Petflespret kunt vinden (pas op: werkt verslavend! ;)).

:W
 
Hoi! Mooie machine!

Wel bijzonder: je hebt 5 jaar je rijbewijs, een 'aantal jaar' op een BMW gereden en een 'aantal jaar' motorloos geweest? Okeoke, 2 is ook een aantal. :P

Mocht je redenen kunnen gebruiken om te rijden dan zou ik eens een kijkje nemen bij The Riding Game, of straks meedoen aan Landmarkrally 2019. Zodra je hier minstens 30 posts hebt gedaan dan kun je bij het offtopic gedeelte waar je o.a. MF-Petflespret kunt vinden (pas op: werkt verslavend! ;)).

:W
Heel scherp, in totaal heb ik 1.5 jaar de BMW gehad en nu ongeveer een half jaar de KTM. Dus eigenlijk vaker motorloos dan met motor.

Leuk idee the riding game en landmarkrally. Eens kijken wat het inhoud en wie weet is het wat om aan mee te doen, als ik er tussendoor tijd voor heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan