Even voorstellen 😎

Rossi-fan

Die hard MF'er
10 jun 2019
367
255
€MM€N
Hoi hoi,

Even voorstellen,ik ben Renate alias Rossi-fan.

42 jaar
Vrouw
Ik zit nog in de studie modus mbt motor rijbewijs🤪

Ik wilde toen ik mijn auto rijbewijs moest gaan halen,al een motor rijbewijs halen.
Woonde thuis,en mocht het toen niet.

Ik ging op mezelf.
Ging vervolgens 3 x een poging doen om mijn theorie te halen,ik was ongeduldig, nam ook al rijlessen mocht en kon al afrijden, mits ik mijn theorie haalde.

Helaas,3 x tevergeefs en ik gaf het op,deed mijn rossi helm in de verkoop,mijn motor kleren incl laarzen en schoeisel erbij.

En toch de tranen van blijdschap en verdriet voel ik als ik eraan denk dat ik het zo graag wil,maar er nog niet in lijk te slagen.

Theorie vond ik toen 16 jr geleden al lastig,maar als ik alles nu zie denk ik omg hoe ga ik t redden.

Anyway ik ga het toch nog een x proberen.

Ik ben er voor mijn gevoel zo dichtbij ,het moet ook mij kunnen lukken.

Dus we gaan ervoor.

Ik ben dus ditmaal nog niet begonnen met lessen...

Wat is wijsheid om te doen,waar maak het beste alle proef examens om zo goed mogelijk door het examen te zoeven?

Alle tips zijn welkom.
 
Dankjewel, het zal goed komen.

Overigens heb ik een theorie boek van vekabest het actueelste,maar hoe of waar kan het beste theorie oefenen? Ter voorbereiding op het examen?

Ik ben nog zoekende welke ik het best kan gebruiken om te oefenen.

Ik doe alles op mijn mobiel, heb geen laptop of tablet. O-)
 
Er zijn diverse online examen trainers. In bovengenoemd topic kunnen ze vast wel aangeven welke momenteel het beste aansluit bij het examen.
Ik denk wel dat het lastig oefenen is zonder tablet of laptop omdat de afbeeldingen dan wat klein zijn.
Sommige rijscholen bieden ook theorie aan misschien is dat wat voor je.

Gezien je verhaal lijkt het mij verstandig om eerst je theorie te halen maar dat heb je volgens mij zelf ook al door :t
Succes, en als je een laptop wilt lenen kom je maar langs (moet wel even kijken of die het nog doet ligt al drie jaar in de kast)
 
Welkom en succes met je theorie!

Ik kan je geen tips geven, behalve die van de topic die hierboven genoemd staat.
 
:W Renate
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Welkom en inderdaad....gewoon DOEN !!
Ik ben zelf ook op mijn 43e een poging gaan wagen en de eerste keer geslaagd...wijsheid komt met de jaren O-)
 
Ik ben volop aan het leren en aan het lezen,in de praktijk achter het stuur alles aan het bestuderen, omzetten en vertalen naar examen vragen.🤪

Ondertussen overweeg ik om via theorie leren .nl een theorie examen pakket te bestellen om zo digitaal te trainen, echter werkt dit op een mobiele telefoon? Heeft iemand daar ervaring mee? En hoeveel uur training zou volstaan denken jullie?
 
Laatst bewerkt:
Geen ervaring mee, kan er dus ook niets over zeggen....de beperking van een klein scherm kan alleen maar als irritant worden ervaren, daar de woorden waarschijnlijk te klein zijn.
Hoeveel uur training is ook persoons afhankelijk...je moet voor jezelf er een goed gevoel over hebben dat je in ieder geval ( voor jezelf) genoeg geleerd hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan