Goedenavond,
Ik ga in mei een weekendje hobbelen op Oschersleben via ART-motor. Op het circuit mag je brommer 100dB produceren, dus dat is ontspannen. Maar hoe gaan ze daar met die limiet om?, en hoe strak is daar de technische controle? Ik ben Zolder gewend en daar gaat het allemaal best ontspannen, gezellig Vlaams zullen we maar zeggen. Zijn de Duitse vrienden heel "grundlich" of valt dat wel mee.
Heeft er iemand ervaring uit het recente verleden?
En verder natuurlijk of het een leuk circuit is? Ik ga er eens proef rijden om te bekijken of het de moeite is om er eind september een 4-uurs race te doen met de ouwe brommer en of we het tempo daar een beetje kunnen volgen
Later,
Loek
Ik ga in mei een weekendje hobbelen op Oschersleben via ART-motor. Op het circuit mag je brommer 100dB produceren, dus dat is ontspannen. Maar hoe gaan ze daar met die limiet om?, en hoe strak is daar de technische controle? Ik ben Zolder gewend en daar gaat het allemaal best ontspannen, gezellig Vlaams zullen we maar zeggen. Zijn de Duitse vrienden heel "grundlich" of valt dat wel mee.
Heeft er iemand ervaring uit het recente verleden?
En verder natuurlijk of het een leuk circuit is? Ik ga er eens proef rijden om te bekijken of het de moeite is om er eind september een 4-uurs race te doen met de ouwe brommer en of we het tempo daar een beetje kunnen volgen
Later,
Loek