MyRouteApp, navigatie app voor motor

Ik heb al Gold Lifetime dus zie in bij inloggen ook geen prijzen voor mijzelf.
Maar als ik deze MyRoute-app Gold – MyRoute-app: The #1 all-in-one route tool link gebruik kan ik wel voor 30 € een jaar Gold kado geven.

Lukt dat niet kun je via deze Link contact met MRA opnemen. Die 30 € staat immers gewoon op de website dus moet deze ook beschikbaar zijn. (Of is het lopende jaar Gold nog niet afgelopen dan kan ik me voorstellen dat venieuwen nog niet mogelijk is,)
 
Het is ook zo dat Garmin via de smartphone link app routes kon verzenden naar de zumo. Alle routes gemaakt in GPX vorm. Dit werkt niet meer met de laatste update. Dus mijn routes gemaakt in MRA kan ik niet meer verzenden. Ik zal toch basecamp moeten blijven gebruiken.
 
Het is ook zo dat Garmin via de smartphone link app routes kon verzenden naar de zumo. Alle routes gemaakt in GPX vorm. Dit werkt niet meer met de laatste update. Dus mijn routes gemaakt in MRA kan ik niet meer verzenden. Ik zal toch basecamp moeten blijven gebruiken.

Ik dacht dat Garmin dat juist wel mogelijk heeft gemaakt in de laaste update voor de 595?
 
Smartphone Link is een app voor uw smartphone dat U toelaat Gpx files te verzenden naar uw zumo.(595 396 ea??) Bij de laatste update van de app op de android toestellen laat deze app niet meer toe gps files te verzenden. Dit al ruim 5 tal maanden. Daar leid ik uit af dat het niet opgelost zal worden. Wat wel raar is op Apple toestellen werkt het nog steeds.
 
De SmartLink in Android is alweer geüpdatet. Het is hiermee mogelijk om de routes weer naar de zûmo te versturen. Heb het zelf met de smartphone van de baas geprobeerd. Ik kon hiermee vanuit MRA een route naar mijn zûmo 595 sturen. Met mijn iPhone werkt het nog niet -O-
 
SmartLink versie 2.9.7 b93 (op de iPhone is versie 2.9.6 de laatste)
En op de zumo 595 software versie 4.50
 
Inderdaad werkt terug. Bedankt. Garmin heeft zijn best gedaan, door deze fout binnen de 5 maanden op te lossen. Hoop dat er nu geen andere problemen opduiken.
 
Afgelopen tijd wat met Myroute app aan het experimenteren geweest.
Gisteren online gezien ´Van hier tot Tokio´, interactieve Webinar door Paul van Hooff via Myrouteapp. (staat als het goed is vanaf nu ok online)
Ik heb maar gebruik gemaakt van de `20% aanbieding` (24,= Euro) om dit jaar maar eens te kijken of ik er wat mee kan naast Basecamp op de Zumo
 
Er is vast een manier om mijn routes (die openbaar staan) te delen met andere maar ik krijg het zo snel niet gevonden.
Dus mij vraag is: kan ik ergens een link naar mijn openbare routes uit MRA halen?
Per route had ik al gevonden maar nu in een keer naar mijn profiel/route overzicht zeg maar.
 
Dat kan, maar die anderen moeten wel een MRA account hebben (gratis versie is ok).
Als je de routelijst in beeld hebt, zie je hlemaal rechts een vierkantje met 3 horizontale puntjes -> klik -> delen.
 
of als je op de route zelf staat ,rechts op delen klikken ,en dan op whatsapp of wat je ook wilt kiezen ,ook al hebben ze nog geen mra kunnen ze dat daarna wel doen met jou link gratis lid worden..
 
Dat kan, maar die anderen moeten wel een MRA account hebben (gratis versie is ok).
Als je de routelijst in beeld hebt, zie je hlemaal rechts een vierkantje met 3 horizontale puntjes -> klik -> delen.
Die zie ik wel maar dan per route, niet in 1 keer de totale lijst, zoals ook kan bij routeyou daar kun je "je profiel" met in 1 keer al je route delen via een link.
Zie hier de screenshot van MRA die vierkantjes met puntjes zijn per route.

screenshot my route app.JPG

of als je op de route zelf staat ,rechts op delen klikken ,en dan op whatsapp of wat je ook wilt kiezen ,ook al hebben ze nog geen mra kunnen ze dat daarna wel doen met jou link gratis lid worden..
Thanks, die had ik inderdaad ook al gevonden, in de route editor zelf.
 
Nee, dat gaat niet.
Wat je wel kunt doen is een groep aanmaken, mensen daar lid van laten worden en dan die specifieke routes naar de groep copieren.
Of een Evenement aanmaken en mensen daar rechten op geven.
 
Die zie ik wel maar dan per route, niet in 1 keer de totale lijst, zoals ook kan bij routeyou daar kun je "je profiel" met in 1 keer al je route delen via een link.
Zie hier de screenshot van MRA die vierkantjes met puntjes zijn per route.

Bekijk bijlage 1392268


Thanks, die had ik inderdaad ook al gevonden, in de route editor zelf.

Plaats jou routes in ONZE M-F MRA Group
Routes Delen
 
Terug
Bovenaan Onderaan