Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Novena (Nufenen) pas is geen paadje, maar het is idd een bug in de OSN kaart. Ik heb ook een route gepland daar binnenkort, en als ik op OSN zet krijg ik ook de melding dat de route niet meer gemaakt kan worden.Zo te zien gebruik je de gratis versie en dus de OSM kaart, en die kent dan paadje niet zo te zien
Je kunt gratis -4 dagen gold proberen, dan heb je ook de Here kaart en de TT kaart en Google Maps, en zul je zien dat het wel lukt
Dus je moet het, met alle respect, idiot-proof aanleveren.
Maar ik neig steeds meer naar wat jij ook doet: alleen tracks delen. Dat maakt het een stuk makkelijker
Ik doe dat al jaren in MapSource. Ik vind dat erg prettig werken.
Beginpunt plaatsen en dan als punt twee de eindbestemming van die dag.
Eerste waar ik aan dacht zijn de favorieten.
Je kunt die punten toevoegen als.
TIP: je kunt een route uit mapsource met knippen en plakken overzetten naar basecamp en daar alsnog omzetten naar een track.
Ik zie dat niet als mijn probleem, maar het probleem van de ontvanger. Ik wil best helpen, uitleg geven, maar dan houdt het op.Ook de track is niet 'zaligmakend' maar stellig de meest veilige manier van routeuitwisseling. Dan moet echter ook de eindgebruiker nog in staat zijn om zo'n track in z'n toestel te zetten en helaas is ook dat niet altijd het geval.
...
Gents,
Nu jullie toch lekker bezig zijn over MRA, Mapsource en BaseCamp heb ik meteen een paar vragen die daar bij aansluiten.
Of .... netjes meerijden in de groep. Relax...
Sinds deze week kun je als gold member je eigen POIs aanmaken en neerzetten.
~Aha, daar is dat rood knipperend puntje bij je naam voor: nieuwe berichten.
Dit gaan we eens uitproberen. Dat maakt het leuker.
Even off-topic: het is nog maar de vraag of je met je Rider en geen Gold abbo, bij MRA moet blijven en niet moet overstappen naar MyDrive.TomTom.com. Want dan heb je:
1. De TomTom kaarten
2. Wegafsluitingen, zodat je weet waarom een route niet over een bepaalde weg wil. In MRA zie je dat (nog?) niet.