ervaring met Ebay (China dus) remschakelsets ed

Bennie L

MF veteraan
2 feb 2006
1.431
2
De Wijk
Hallo ik ben wat aan het kijken naar remschakelsetjes voor mijn R6 nu kwam ik via Ebay op setjes uit china uit.

!Br5gpyw!mk~$(KGrHqMOKj8EuhRtcZvhBL1q+Cs,Og~~_35.JPG

140euro ex shipping(iemand daar ervaring mee??)

!B0SCzKgB2k~$(KGrHqQOKj!E)OD+v)QjBMZs3kmmQw~~_35.JPG

126euro

ViewImage.aspx

144euro

Is dit wat? ,het prijs verschil met de gerenormeerde merken is aanzienlijk en aangezien ik nog wel eens op mijn snuffert lig is dit financieel misscien wat verstandiger :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb laatst een kuipruitje via e-bay uit china vandaan, heeft ff geduurd, maar is prima afgeleverd.
Ik dacht iets van 5 weken onderweg geweest, je moet dus wel geduld hebben.
 
Ik heb laatst een kuipruitje via e-bay uit china vandaan, heeft ff geduurd, maar is prima afgeleverd.
Ik dacht iets van 5 weken onderweg geweest, je moet dus wel geduld hebben.

Was ook iets als winter project,en dat duurt altijd lang die winters.Maar misschien verstandiger om direct wat spareparts er bij te doen. :Y
 
Ziet er ook interresant uit,weet jij ongeveer de kosten voor vervoer naar Holland,kon het op de site niet zo snel vinden.En ga je tzt nog bestellen,misschien een combi order mogelijk scheelt toch weer :)


hoop niet dat ik moet bestellen, dat zou betekenen dat ik ze 2 oktober nog afschrjf :X :X

kosten vielen me behoorlijk mee, meende 30 dollar (20 euro ofzo).
 
Laatst bewerkt:
hoop niet dat ik moet bestellen, dat zou betekenen dat ik ze 2 oktober nog afschrjf :X :X

kosten vielen me behoorlijk mee, meende 30 dollar (20 euro ofzo).


Hahaha nee dat gun ik je nou ook weer niet,ik ga ze eens mailen in mijn beste LTS engels :P Bedankt voor de tip :}

edit: willen ze nog wat met de prijs doen bij meerdere setjes? en zijn er spareparts leverbaar?
 
Laatst bewerkt:
Die schakelsetjes zijn toppertje! Enkel, op het moment dat je reserve onderdelen nodig gaat hebben zijn ze nergens te vinden (niemand wil ze leveren). Dus mocht je ze voor het circuit willen gebruiken, en je gaat een keer op je gezicht, houd rekening met het (niet of slecht kunnen) verkrijgen van reserve onderdelen :z
 
Die schakelsetjes zijn toppertje! Enkel, op het moment dat je reserve onderdelen nodig gaat hebben zijn ze nergens te vinden (niemand wil ze leveren). Dus mocht je ze voor het circuit willen gebruiken, en je gaat een keer op je gezicht, houd rekening met het (niet of slecht kunnen) verkrijgen van reserve onderdelen :z


daarom koop je ook een nieuw setje dan, heb je gelijk weer wat onderdelen :P
 
Ik wou zowieso een extra setje bestellen en wat voetsteuntjes en grondplaten er bij doen maar daar ga ik eerst over mailen als dat mogelijk is
 
Ik gebruik gewoon de originele rem/schakelset. Heb er alleen een stalen plaatje met gaatjes voor gemaakt om de stepjes naar achter en omhoog te krijgen.

Echt, kostte vrijwel niks. En als ik op mijn plaat ga, dan koop ik gewoon tweedehands een ander rem/schakelsetje voor 50 euro.

Het is mijn racer, als die er mooier uitziet dan mijn straatfiets en duurdere onderdelen heeft, dan durf ik er niet meer mee te racen. :+ Functionaliteit is het belangrijkst.
 
Ik gebruik van die setjes op m'n straatmotor en m'n racemotor... ze voldoen allebei gewoon prima.

Ze zijn dan wel niet op zoveel manier instelbaar als bv gilles of noem eens iets, maar bij mij ging het voornamelijk om het instellen van de hoogte van de voetsteuntjes en de looks :)

Kuipruiten heb ik ook ervaring mee.... kost geen drol, werkt wel gewoon natuurlijk.... maar voor m'n gevoel ga je qua stroomlijn er wel op achteruit als je het vergelijkt met een fabri of een ander A-merk.
 
Ook zo op het oog ziet het er mooi uit.Het kost ook minder als de helft als PP,Giles,Valtermoto ed ,die liggen tussen de 300 en 450 euro

IK ben zelf nu bezig met iemand ,heb een creditcard voor paypal aangevraagd en ga het gewoon proberen.Paar rem/schakelsetjes,paar clip-ons en wat hevels,gelijk maar een voorraadje aanmaken :)

Tis nu ook nodig,dinsdag de brommer nog ff plat gelgd op een vochtig Assen........ B| B| B|

Weet wat te doen dus -O-
 
Laatst bewerkt:
Hè bennie. Volgens mij hebben wij elkaar gesproken tijdens de laatste ZAC race. Ik had toen(en nog) mijn blauwe r6 uit 2001 te koop staan.
Ik heb nu een r6 uit 2007, en ga deze van de winter aanpassen voor het circuit.
Ben dus ook opzoek naar en rem/ schakelset etc. Waar ga jij ze nu bestellen? En is een combi-order nog interessant?
 
Hè bennie. Volgens mij hebben wij elkaar gesproken tijdens de laatste ZAC race. Ik had toen(en nog) mijn blauwe r6 uit 2001 te koop staan.
Ik heb nu een r6 uit 2007, en ga deze van de winter aanpassen voor het circuit.
Ben dus ook opzoek naar en rem/ schakelset etc. Waar ga jij ze nu bestellen? En is een combi-order nog interessant?


Nou eigenlijk kan dat niet wat ik rij geen ZAC races :+ Zal je wel ff een PBtje doen
 
Ik denk dat ik van de winter zo'n setje van Rev rush ga bestellen als reserve. Laat wel weten als het binnen is, of het een beetje fatsoenlijk spul is.
 
Ik heb ook ooit eens een Gilles imitatieset gekocht , voor een leuke prijs
200 pleuri

Echter het paste lang niet zo mooi als een echte Gilles , een hoop mee gekloot om het passend te krijgen ..
Zoals ook gezegd hier , reserve onderdelen niet te verkrijgen
Heb daarna een aantal bouten , en andere onderdelen via Gilles zelf besteld .
Ik was ruim 100 euro kwijt voor die ontbrekende/niet goed passende onderdelen
Dus uiteindelijk heeft het setje mij 300 euro gekost ...

Als ik het over moest doen , nou dan had ik gewoon een originele Gilles, Rizoma of Valtermoto gekocht en gewoon 100 euro meer betaald ..
Ipv al dat gezeik ..
:W :W
 
Mijn setje kostte 140 euro, en later hetzelfde setje nog eens voor 70 op de kop getikt op ebay.
Er was 1 minimale aanpassing nodig, wat makkelijk lukte met de busjes en moertjes die erbij werden geleverd.

Zeker als je geen 2 linker handen hebt, gewoon doen :)
 
Zo het heeft een tijdje geduurd maar spul is besteld.In eerste instantie was ik bezig met de Revrush setjes, zag er zo op de foto goed uit maar de zwarte setjes waren op en na 2 maanden wachten en diverse keren contact heb ik mijn heil ergens anders gezocht.

Heb nu 2 setjes besteld bij Ottimoto (dank u Arnold voor de tip :) ) + nog wat reserve onderdelen.Had wat rond geneusd op het web en hier las ik goede verhalen over.

Ook nog 2 setjes clip-ons en wat buizen.Hoef ik direct niet weer.

rsr60608_1-500x500.jpg


Als het spul binnen is doe ik ff een fototje
 
Hallo ik ben wat aan het kijken naar remschakelsetjes voor mijn R6 nu kwam ik via Ebay op setjes uit china uit.

[afbeelding]
140euro ex shipping(iemand daar ervaring mee??)

[afbeelding]
126euro

[afbeelding]
144euro

Is dit wat? ,het prijs verschil met de gerenormeerde merken is aanzienlijk en aangezien ik nog wel eens op mijn snuffert lig is dit financieel misscien wat verstandiger :P
heb een setje rem/koppelings hendel besteld in het zwart,verstelbaar en de lange versie 50,-euro incl opsturen.
heeft 7 dgn geduurd en toen had ik ze in huis,en t is super.
alleen jammer dat de verzendkosten bijna net zo duur zijn als de hendels
 
Terug
Bovenaan Onderaan