Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee,Goedhart is een goede motorzaak,iets wat Safe alleen in het begin geweest is en daarna steeds verder is afgegleden.Is dat Safe motoren van vroeger eigenlijk ook te vergelijken met een zaak zoals Goedhart motoren?
Zelfde concept toch?
Yep,heeft mijn banden nog eens verwisseld,moest terug,voorband verkeerd omIk ben er wel een keer in gespek geweest met een goede monteur, hoewel die dacht ik voor DNL werkte. Een toen nog jonge man genaamd Peter Bom.
Hij vond toen (terecht) dat mijn Ducati achter teveel sag had, maar ik houd daar nu eenmaal van, rijd nog steeds met een dergelijke afstelling.Yep,heeft mijn banden nog eens verwisseld,moest terug,voorband verkeerd om
Ik wel,de grote geldschieter wou zijn centen terug en heeft daarom de boel laten ploffen.Ik kwam er, vroeger in 1983 iedere zaterdag. Kletsen met allen, maar helaas ging het fout. Heb het hele gedoe met de Harley tent ernaast nog meegemaakt maar helaas was het einde in zicht. Ik weet niet hoe, maar ik heb, en hou, mijn herinneringen aan Safe. Het waren goede tijden.
Voor mij is het oude glorie.
Dat weet ik ook helaas..Ik wel,de grote geldschieter wou zijn centen terug en heeft daarom de boel laten ploffen.
Geld is allemaal opgegaan aan prive uitgaven van de eigenaren.Dat weet ik ook helaas..
Ja compleet met vroege vogels en knokpartijen om de koopjes en de nodige ongelukken doorVaak geweest vooral op de zaterdagmiddag, altijd mega druk.
Knallend aan komen rijden dus ook knallend vertrekken, daar ging het om
De jaarmarkt is een apart verhaal, echt duizenden bezoekers.
Aan alles komt een eind