Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand die ervaring heeft met het elm 327 diagnose toestel? Je kan blijkbaar foutcodesuitlezen en wissen met je telefoon maar mij zou het meer interesseren om onderhouds intervallen te wissen indien nodig. Kan dit hiermee?
[afbeelding]
Als jouw motor een OBD2 poort heeft, ja.
Bij mijn SEAT kan ik dat simpelweg met het resetknopje van de dagtellerVolgens mij kan je alleen parameters uitlezen en foutcodes resetten (bij de Torque app sowieso), onderhouds intervallen resetten vallen onder de "advanced functions" en kunnen naar mijn idee alleen via een OBD2 programma op een PC (zoals o.a. vagcom voor koekblikken) gedaan worden...
Volgens mij kan je alleen parameters uitlezen en foutcodes resetten (bij de Torque app sowieso), onderhouds intervallen resetten vallen onder de "advanced functions" en kunnen naar mijn idee alleen via een OBD2 programma op een PC (zoals o.a. vagcom voor koekblikken) gedaan worden...
Eerst moest ik lachen, maar na wat googlen schijnt het dat er motoren zijn met odb2
Als jouw motor een OBD2 poort heeft, ja.
Volgens mij kan je alleen parameters uitlezen en foutcodes resetten (bij de Torque app sowieso), onderhouds intervallen resetten vallen onder de "advanced functions" en kunnen naar mijn idee alleen via een OBD2 programma op een PC (zoals o.a. vagcom voor koekblikken) gedaan worden...
KTM, Aprilia.Het was geen geintje nee, en zoals rambabbel zegt triumph bijvoorbeeld, al is dat het enige voorbeeld wat ik zo snel kan noemen.
Ik prefereer deze (en ik heb veel van die dingen uit China laten komen):
[afbeelding]
Maar heb ze niet getest op motoren (de mijne hebben godzijdank geen computershit er op zitten )
Ik prefereer deze (en ik heb veel van die dingen uit China laten komen):
[afbeelding]
Maar heb ze niet getest op motoren (de mijne hebben godzijdank geen computershit er op zitten )
KTM, Aprilia.
Dat dacht ik vroeger ook - maar als je er even in verdiept is het een stuk leuker dan voor de zoveelste keer een carburateur uit elkaar halen.....
Op onze morini's zijn er bv zo'n 25 mappings beschikbaar - erg leuk om elke keer op een "nieuwe" motor te rijden. Om nog maar te zwijgen over het gemak bij het vinden van een storing.... Of zelf pielen met de mappings/afstelling met vrijwel dezelfde software als een "professional". Ik vind het machtig leuk en een verrijking van de hobby
edit: ff een voorbeeldje:
[afbeelding]
En als je ze niet getest heb - waarom is die dan beterder ???
Mijn vraag is niet of het al dan niet op mijn motor past (husq nuda = BMW can bus systeem) maar of ik service hiermee kan resetten
En ja, ik weet dat canbus van bmw ronde stekkers zijn en deze er niet op past, maar daar hebben ze dit voor:
[afbeelding]
.Thx, Ik weet dat er een systeem op de markt is voor BMW motorfietsen (http/www.gs-911.be/) voor uitlezen, service reset en nog talloze andere functies maar die is direct een pak duurder. Misschien toch maar investeren in deze
Flashen via bluetooth zou ik niet durven.....
De software is voor een mooie vervangings ecu voor o.a. ducati/guzzi/morini (de Magnetti Marelli IAW5.9 en IAW5.AM ecu) en komt van http://www.ignitech.cz/en/vyrobky/ignijet/ducati/ignijet_ducati.htm
Ook guzzidiag is heel populair: http://www.von-der-salierburg.de/download/GuzziDiag/
edit:
ter volledigheid - voor diagnose middels bluetooth/android: ScanM5X
Mijn vraag is niet of het al dan niet op mijn motor past (husq nuda = BMW can bus systeem) maar of ik service hiermee kan resetten
En ja, ik weet dat canbus van bmw ronde stekkers zijn en deze er niet op past, maar daar hebben ze dit voor:
[afbeelding]
.Thx, Ik weet dat er een systeem op de markt is voor BMW motorfietsen (http/www.gs-911.be/) voor uitlezen, service reset en nog talloze andere functies maar die is direct een pak duurder. Misschien toch maar investeren in deze