De koelman
MF veteraan
Mooi dat alles het goed doet en not bought but build
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hey Loek wat leuk om te lezen hoe het met de motor gaat, wordt lekker gebruikt waar hij voor gebouwd is en ondertussen verder ontwikkeld.
Ja heb er aardig lol mee, en het ding heeft altijd bekijks. Meeste mensen hebben geen idee wat het is en als ze er achter komen dat het eigenbouw is en maar 65PK heeft geeft dat altijd wel stof voor een praatje, kortom circuitdagen zijn altijd gezellig .
En wat betreft ontwikkeling is dit jaar wel echt een sprongetje, de lijst van plannetjes blijft echter onverminderd lang, dus ik kan nog JAAAAAAREN vooruit. Kijken waar het schip strand....
Zou alleen leuk zijn als er wat meer van dit soort, of andere ouwe meuk fietsen rondjes reden tijdens een "gewone" circuitdag
Later,
Loek
ik rij zelf circuit met een wat opgewaardeerde oer-GSXR en heb vaak de oudste fiets maar ik ben gelukkig niet de traagste
Soms zit je in een groep waar ze al het aparte spul in hebben gestopt, rij je samen met bijvoorbeeld een Guzzi, een ouwe Duc en een CB900 dat is altijd wel leuk, hoewel een nieuwe Panigale achterna zitten ook lachen is, het verschil in power tussen zo'n ding en de mijne met een PK of 110 is wel schokkend dus dsat zal bij jou niet anders zijn, snel de bocht uitkomen is wel van belang ja.
(Heb ook het zelfbouw/ouwe meuk circuittopic gevolgd maar daar zou ik met mijn motor ook al buiten de boot vallen... )
aaahhhhhhhhhh....... bedankt voor de "flashback";
die PHM40's had ik ook op mijn Guzzi LeMans!
Welke clubjes rij jij dan? op Zolder zie ik maar weinig oud spul
Ja dat knutselgebeuren gaat niet van de grond komen joh. En dat snap ik ook wel, zijn niet zoveel mensen die circuit willen rijden met dat spul. Veel te veel werk voor wat het oplevert, een standaard jappanner kost geen drol en doet het altijd.... wat moet je dan.
Ik rij eigenlijk vooral op Zolder en dan groepje minder snel, en daar zit ik nu bij de eerste 30% van het groepje ofzo, dus dat doet leuk mee zeg maar. Zo'n dikke 1000 knalt wel even wat harder weg ja, dat is niet normaal, maar bij het aanremmen en insturen kan ik veel van de piloten op het moderne spul wel hebben. en ik ga misschien NET 200 km/h halen met wind mee aan het einde rechte stuk. Een 750 of 100 doet al snel 250 Km/h. Dat scheelt wel zeg maar.
Dus dat verschil moet dan ergens goed gemaakt worden.. Met het koppel van dit blok kan ik een 600 een heel eind hebben, als ik die voor de bocht voorbij kan prikken halen ze me niet meer zomaar in op het rechte stuk en dat is vet. Maar als er op een 600 een goeie piloot zit ben ik weer vertrokken, die dingen hebben meer potentie natuurlijk.
Nou ja.... ik vind het in ieder geval de moeite om het zo te doen.
Later,
Loek
was afgelopen vrijdag ook op zolder met mijn srad 600 in de groep minder snel, heb je zien rijden. ik kom met de beste bedoelingen niet verder dan 2.00 dus ik heb tijdrijden maar een beetje los gelaten en ga "relaxed" rond met 2.05 tot 2.10 en ik heb met mijn ouwe srad het prima naar mijn zin
Ik zit bij meerdere organisaties, rij meestal op Assen en Zandvoort, soms Lelystad en één keer per jaar op Spa met de Biker's Classics, afgelopen jaar de eerste keer Zolder gedaan en dit jaar ook weer een keer van plan.
Koppel de bocht uit? Lijkt me wel wat....
Mooi verhaal, leuk verteld
Kort een super motard LC4 gehad met zo'n Dell'orto carb, makkelijk sleutelen en hij liep er goed mee.
ik had nr 30, ik heb je een keer ingehaald net voor het rechte stuk start finish
Fijne dingen he echt Italiaans.... ze lekken af en toe een beetje, de vlotter was al een keer lek en het opentrekken van 2 van die dingen met snelgas is aanpoten, maar ze klinken lekker met die open toeters