Een volgend brik Kawasaki GPZ500s 1991

Wat hij nu opbrengt is duidelijk, namelijk minder dan wat hij gekost heeft (krijg nu slechts een vrijwaringbewijs). Ben overigens op zoek naar een motorblok dat draaiende te krijgen is zonder dat het blok open hoeft (muv kleppenstellen). Uiterlijke staat geheel onbelangrijk :+

En als er nog een frame omheen zit geen probleem, echter een complete fiets als donor is ook weer niet nodig (dan krijg ik namelijk de situatie dat een donor beter zal zijn dan degene waar het in dit topic overgaat _O- )

En lukt een ander blok niet wordt deze gesloopt in eigen beheer.....
 
Hey Wim, ik kom net dit topic van je tegen. Balen van je ervaring. Helemaal omdat het de schijn heeft van opzettelijk lozen van een probleem. Met het kopen van een barrel weet je dat je een zepert kan kopen maar dit lijkt op bedonderd worden.
Ik hoop dat er een oplossing komt. Ik zal voor je meekijken!
 
De vraag is of alle magneten dan nog in het vliegwiel zitten en niet door het blok zijn gevlogen :+

Maar ben zoekende. Overigens is het uiterlijk van het blok niet relevant. Wat wel relevant is of het blok weer tot leven te wekken is. Dus moet in basis in orde zijn. Het brik wat in de garage staat is wel compleet, daarom volstaat een kaal blok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan