We hebben een Suzuki T500 .
De ontsteking heeft een vaste basis plaat )volgens het beeld van het boekje zou de verplaatsbaar zijn, maar dat is die niet .
De ontsteking heeft een inwendige roter met een streepje op 3,4mm BTDC, wanneer de contactpunten open moeten gaan.
Nu moet je eerst de GAp afstellen op 0,3/0,4 mm, Wanner we dit gedaan hebben krijgen we de contactpunten niet open (doorpiepen met multimeter) op het goede tijdstip = streepje
Pass nadat we de gap op 0,7-1mm zetten, wanneer de dwell veels tekort is (laadtijd) kunnen we op het juist moment afstellen.
Iemand een idee wat we fout doen?
De ontsteking heeft een vaste basis plaat )volgens het beeld van het boekje zou de verplaatsbaar zijn, maar dat is die niet .
De ontsteking heeft een inwendige roter met een streepje op 3,4mm BTDC, wanneer de contactpunten open moeten gaan.
Nu moet je eerst de GAp afstellen op 0,3/0,4 mm, Wanner we dit gedaan hebben krijgen we de contactpunten niet open (doorpiepen met multimeter) op het goede tijdstip = streepje
Pass nadat we de gap op 0,7-1mm zetten, wanneer de dwell veels tekort is (laadtijd) kunnen we op het juist moment afstellen.
Iemand een idee wat we fout doen?